کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین پروژه استقبال از نماینده کانون در عربستان

به نام خدا

عرص شود که بنده بابت دیرکرد در اعلام فعالین و گزارش فعالیت عذر میخوام.

حقیقتش بنده توجیه به این امر نشده بودم که خداروشکر الان آقای شکوری بنده رو توجیه کردن.

این اسامی فعالین پروژه استقبال از آقای قربانی هست که مربوط میشه به شنبه همین هفته که گذشت.

  

جهان

ترابی

زرگر

ایزدی

علیرضا کوچولو(دیگه کوچولو نیست!!!)

ارشادی

قاسمی

دوست اقای قاسمی

مینایی


جهان/مدیر اجرایی

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:14

به نظر من این گونه پست ها به شدت باید از ادامه ی مطلب استفاده کنن
شکور

شکور جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:16

همونطور که به خانم جهانی عرض کردم، پست های بروکراتیک باید از دید مخاطب عام محو بشن تا کانون براشون یه جای چندشناک نباشه
در عوض پست های هنری و بعضی پست های خاطره انگیز و کانونی، باید تصویر اصلی وبلاگ رو پوشش بدن تا جذابیت کانون نمود پیدا کنه
شکور

!!!!!
چه سرعت عملی!!!
یک دقیقه هم نمیگذره از تایمی که اینو به من گفتید.
چه سریع کامنت گزاشتین :دی
جهان

اسدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 03:05

منم بودم :(

دوستانی که تو هزینه شیرینی و گل دخیل بودن جزو فعالین محسوب نمیشن!
جهان

اسدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 13:00

نه من منظورم این بود که روز استقبال من هم بودم.

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 12:29

واقعا واقعا شرمنده اید مارو
هیچ وقت از ذهنم بیرون نخواد رفت
همگی خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد