کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

داستانی که باید ادامه پیدا کند / روزهای کانون

اصلاح توسط مسئول وبلاگ 45 دقیقه بامداد دو خرداد


1- پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه 91 / کانکس 5 کانون فیلم / مدیر اجرایی: عباس شکوری:


2- پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه 92 / سالن کنفرانس دانشکده حقوق / مدیر اجرایی: عباس شکوری:


3- پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه 93 / سالن کنفرانس معاونت فرهنگی / مدیر اجرایی: سیما ترابی:

نظرات 14 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:05

و باز هم حیف که در عکس سوم نیستیم

به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:36

آقا من نظرسنجی اضافه کردم
باس اجازه می گرفتم یا اطلاع می دادم؟
یادم نیست...
بوگو تا آگاه شویم
شکور

اطلاع دادن کافیست قاضی.این پست اول صفحه ببین توضیحی
نمی خواد؟! جای مبهم برای بقیه نداره؟!

زرگرم

مسعود زرگر پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:47

پنجشنبه 26 اردیبهشت 91 نه 2 خرداد 91.

مریم حیدری پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:55

من هم الان احساس ندامت کردم
چه حال خوبی داره بودن تو این عکس ها ...

طلاکوب پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 20:47

:)

به زرگر جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 00:24

آنچه نوشته ای که من ننوشته ام اصلا
شکور

ها؟خب 26 اردیبهشت 92
زرگرم

----

پس خودت درست کن جون دایی
من اصلا حالم خوش نی
شکور
..............

ای بابا ، شکور چرا ناخوش شده؟
زرگرم

---------
دست رو دلم نزار که خینه
شکور
.................
شکور ناخوش باشه که اصن حال نمیده
باید جامه درید ،خوب شو حاجی

زرگر

Faranak Nejati جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 11:16

اسدی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 13:23

we are the best

سعید پشت مشهدی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 05:56

چه عکس های خاطره انگیز خوبی خیلی عالین

شهسواریان شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 12:47

چه سیاه و سفید به جایی ...

جهان شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 19:26

به آقای زرگر:
کاش رویه رو حفظ کنید و برای اصلاح مطلب در یک پست روی اون خط بکشید و بعد مورد صحیح رو وارد کنید تا همه آیندگان که پست رو می بینن متوجه بشن که مورد غلط چی بوده که بعدش اصلاح شده.
اینطوری کامنت های پایین پست هم که راجع به تذکر شماس معنا پیدا می کنه.

چشم

زرگرم

به آقای زرگر شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 19:34

چشمتون بی بلا.
معلومه که این روزا فشار درس روتون زیاد بوده و رویه های وبلاگی رو به دست فراموشی سپردید.
به خودتون مرخصی نمیدید به میز و نیمکتای آی تی یه تنوعی بدید و گاها نرید اونجا خب
جهان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 13:37

دو چیز جالب تو سه تا عکس
رشد محسوس و بی رویه ی موهای زینل
و دوری جالب من در سه روز کانون
اولین روز کانون من قم بودم
دومین روز کانون من اصفهان بودم
سومین روز کانون من مکه بودم
فکر کنم چهارمین روز کانون هالیوود باشم

شکور دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 16:16

امسال کی باشه خوب؟
قبل از عید یا بعداز عید؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد