کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک درخواست شاید عجیب / رقابت در کانون ؟

من تا الان که اهل فیلم سازی نبودم . ولی علاقه دارم که کلیپی در مورد فیلم و کانون و دانشگاه بسازم که اگر مقبول بود استفاده بشه برای معارفه 93 . اگرم نشه مهم نیست . من فقط میخام یه کلیپ بسازم در مورد کانون فیلم شهید بهشتی . 
نظرات 7 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:13

1- ارتباط عنوان پست با متنش رو نفهمیدم

2- کدوم رقابت؟

3- و البت که این هم میتونه از افتخاراتی باشه که به نرسیدن بهش افتخار می کنی

4- از الان بگم که کلیپ معارفه ی امسال کانون باید خیلی قوی تر از سال های پیش باشه چون من دارم کلیپ معارفه ی انجمن علمی رو می سازم و کلیپ ما باید از کلیپ انجمن علمی بهتر باشه

شکور

خاقانی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:36

خوشحال کننده اس آقای گلخندان

به شکور پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 01:06

رقابت به این دلیل که باید از بعضی از اعضای کانون کمک بگیرم . من برنامم اینه که کلیپ رو زود بسازم (دارم تلاش میکنم که ترم تابستونی بگیرم و زمان خوبیه برای ساخت کلیپ)
ولی الان دقیقا نمیدونم که آیا این پروژه کانونی باشه یا شخصی ؟
گلخندانم

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 03:19

like

جهان پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 11:37

خداوند بخیر کناد

سعید چ.ع پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 20:25

به نظر جالب میاد.

حق طلب جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 00:49


موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد