کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نیاز ب کامپیوتر برای مرتب کردن راش های مستند کانون

من برای شنبه ظهر حدود یک تا سه با سیستم کانون برای مرتب کردن راش های مستند کانون کار دارم . . . 

به مسئول وبلاگ

-چیز دیگه های هم هست ک باید بگم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود زرگر جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 13:13

به رسولی:

آره از خودت بگو

محمدمهدی رسولی جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 13:56

من محمدمهدی رسولی
متولد بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و شصت و هفت
صداره از قم
نام پدر : ابوالفضل
لیسانس مترجمی زبان انگلیسی
شغل:عکاس و فیلمبردار
از سال هزار و سیصد و هشتاد و شیش وارد انجمن سینمای جوان قم شدم و دوره ی یک ساله ی فیلمسازی رو با رتبه متوسط ب پایان رسوندم.در فیلمهای کوتاه زیادی بودم.بعنوان دستیار تدارکات،دستیار تولید،صدابردار،فیلمبردار،تدوین،کارگردان و . . .
خیلی کارا برای یادگرفتن کار فیلم انجام دادم.یادم میاد توی زمستون تو سرما با موتور می رفتیم آخر شهر ک برای ی صحنه از ی جا برگ خشک جمع کنیم.بدون مزد هم کار می کردم.از جیبم هم پول می گذاشتم.فقط ب عشق اینکه کار فیلم رو یاد بگیرم.چون اگه یاد نمی گرفتم حرفه ای ها و بزرگترهای این کار تحویلم نمی گرفتند...خیلی پادویی کردم.خیلی برای عکاسا و فیلمبردارا چایی ریختم ک رمزای کار رو ازشون بقاپم . . .
شاید بهترین خاطره م اینه که اون حرفه ای هایی که من رو تو اول کار انداختند بعدا خودشون به من زنگ می زدند و سوال هاشون رو می پرسیدند . . . خیلی لذت شیرینی هست ک استادای تو برای مشورت کار ازت کمک بخوان . . . خیلی!
بسه یا بازم بگم؟

حاجی یه چیزی گفتم من حالا،راضی به
زحمت نبودم.
زرگرم

مسعود زرگر جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 19:22

باشد که زین پس مسئول وبلاگ نه پست های مهدی رسولی دسته بندی کنه نه برچسب گذاری!

Faranak Nejati شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 02:13

کامنت جذابى بود ! پتانسیل پُست شدن داشت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد