کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برزرگدی!!!!

یکی از دوستان کانونی قرار بود قدری پول رو که از حساب جناب زرگر قرض کرده بودن بهشون پس بدن.


با بنده تماس گرفتن و درخواست شماره حساب ایشون رو کردن بنده هم پیغام دادم که متاسفانه ایشون پیش ما نیستن و بهتره با خودشون تماس بگیرید . در همین راستا از من تقاضا کردن که شماره ی برادر زرگر رو براشون ارسال کنم.

اینجانب هم کم لطفی نکردم و طی یک کپی پیست از طریق گوشی خفن الدولمون شماره رو براشون فرستادم...

بعد از چند دقیقه دیدم شماره اون دوستم افتاده رو گوشی.جواب دادم

الو سلام بفرمایید؟

سلام پریسا جان.فرشته مینایی  هستم.عزیز شماره آقای زرگر رو میخواستم نه خانم برزگری!!!!

بنده: جان؟؟؟ والا فرشته جان من شماره آقای زرگر رو فرستادم نه خانم برزگری.اصلا من از خانم برزگری شماره ای ندارم.

مینایی:اع! پس چرا چند وقت پیش این شماره رو به من دادن گفتن شماره خانم برزگره!!!

خواستم بگم حاجی چیزی نیست پیش میاد دیگه . واسه شماره آقای ایزدی هم به مشکل خوردی به خودم بزنگ که دیگه خنده امونم نداد  :دی

جهان

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 21:19

کی شماره ی زرگر رو اشتباهاً به جای برزگر داده بوده؟ نکنه من بودم؟!

یاز شما بعید نیست :دی
جهان
----
خوب کی بوده؟
شکور
______________
نپرسیدم.
جهان

اسدی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 23:24

سعید ایزدی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 23:32 http://kafankhafan.blogfa.com

واقعا تشابه خانم برزگری و زرگز قابل درکه و امکان اشتباه جایز.

ولی من هنوزم که هنوزه نفهمیدم ایزدی و زرگر چه نقطه مشترکی دارند غیر یه ز

مسعود زرگر پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 18:36

نه واقعا مسخره اید مارو؟!!!!

به آقای زرگر پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 19:04

بله قطعا
جهان

فرشته مینایی شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 11:39

بنده مجددا بابت این اشتباه از آقای زرگر معذرت میخوام و کلیه تقصیرات را به گردن آقای شکوری می اندازم :))))

گل صحرا شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 08:42 http://TASAVVOR.blogfa.com

سلام

این مطلبو الان خوندم حالا منکه اسمم همون خانم برزگریه بالاخره آشناییم یا غریب آشنا ؟

خیلی جالب بود!!!!!!!!
یه خانم برزگری تو ایران هست که توجهش به این پست جلب شده!!!
خیلی باحال بود
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد