کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال: صورت جلسه روز کانون

تا اونجایی که من یادمه جلسه ی روز کانون امسال قرار بود که یه جلسه ی رسمی باشه، آیا نباید صورت جلسه اش بیاد روی وبلاگ. حداقل خبر سرپرستی خانم ترابی باید گفته بشه. خانم برخورداری نتیجه ی اون رای گیری رو نمی نویسید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
برخورداری جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 16:57

چشم من تو یه پست جدا اعلام میکنم

مسئول بی مسئولیت اساسنامه!؟ جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 19:36

خانم ترابی باید بدونن که مطابق با اساسنامه، تا 24 بیشتر فرصت ندارن که متن صورتجلسه ی جلسه ی رسمی ای که مدیرش بودن رو تو وبلاگ قرار بدن
...
و در حال حاضر 4/5 ساعت از پایان مهلت قانونی گذشته
شکور

ترابی جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 20:24

با عرض پوزش از همگان بابت کاهلی در گذاشتن صورت جلسه
از جلسه تا الان که دارم این پست رو میزارم دنبال کارهای شخصی بودم و تازه به نت رسیدم
بایک تاخیر حتما صورت جلسه ی کاملی از روز کانون میزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد