کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه

سلام

صورت جلسه 93.2.14 :

 

 

آقای شکوری، خانم ترابی، آقای توپشکن و آقای عطار پور وقت صحبت خواستن.

آقای توپشکن گفتن که امروز از ساعت 9:10 تا 9:50 جلو در کانون بودن ولی در کانون بسته بود.از آقای مثبت توضیح میخواستن در این مورد. خانم ترابی هم حرفشونو تایید کردن و گفتن که دو دفعه تا حالا اومدن کانون ولی در کانون بسته بود. آقای شکوری برای آقای توپشکن توضیح دادن که کلا کانون از ساعت 10 باز میشه(زمان خانم مراد پور این تصویب شد). خود آقای شکوری هم 10 به بعد اومده بودن و در بسته بوده. گویا آقای مثبت سرشون یه کم شلوغه و معاونشونم که خانم جهانی پوره چند وقته که نمیان کانون. خانم مرادپور به این اشاره کردن که از امروز که آقای قربانی نیستن هم مشکلات این طوری بیشتر میشه . آقای شکوری پیشنهاد کردن که یک نفر (خانم مرادپور داوطلب شدن) زنگ بزنه خانم جهانی پور و تاآخر امروز این مسئله حل شه.

آقای عطارپور گفتن فردا از 12:30 هر کس برای کمک در اکران network می تونه بیاد کانون. اکران network ساعت 13:30 تالار مولوی

آقای شکوری رای گیری کردن برای اینکه تو روز کانون که هجدهم این ماه برگزار میشه به عنوان یکی از جلسات رسمی کانون تلقی بشه و بشه توش رای گیری کرد. این موضوع  با 8 رای موافق و 1 رای مخالف تصویب شد.

 آقای عطارپور اشاره کردن به اینکه روز کانون با کلاس کارگردانی تداخل نداشته باشه که گویا قبلا این مسئله حل شده و مشکلی نیست.

آقای شکوری همچنین رای گیری کردن برای اینکه در روز کانون یه زمانی برای بحث در مورد انتخاب دبیر و مسائل مربوط بش (پیشنهاد، توصیه و جو آفرینی برای تبلیغ کاندید ها)اختصاص داده بشه و از فرداش کاندید ها بیان برای ثبت نام و ... . با 8 رای موافق و 1 رای مخالف تصویب شد.

آقای شکوری تاکید داشن که در مورد روز کانون به طور کامل اطلاع رسانی شود. هم در وبلاگ (شدیدا) و هم به صورت گفتگوی رو در رو به افراد کانون گفته بشه. همه از این موضوع مطلع بشن حتی اگه نیمدن.

بچه های کانون فیلم دانشگاه تهران قرار بود بیان که تا آخر جلسه نیمدن.

آقای شکوری عقیده داشتن وبلاگ به شدت ضعیف شده. بچه ها کم سر میزنن. چی کار باید بکنیم؟ وبلاگ برای اطلاع رسانی بوده ولی الان بچه ها کم میرن وبلاگ . فک کنید علت چیه و روز کانون بیاین در موردش صحبت کنیم.

آقای شکوری در مورد تبلیغات هم گفتن که چون مخاطب تو اکران ها کمه پس یا سلیقه بچه ها عوض شده یا ما درست تبلیغات نمی کنیم. تبلیغات وبلاگی یه موقعی خوب جواب میداد ولی الان نه. از آقای زرگر در مورد ای میل هایی که تو هر اکران جمع میشه پرسیدن و آقای زرگر گفتن که تو هر اکران ای میل های جمع شده به دستشون میرسه و به لیست ای میل ها اظافه میشه ولی به نظرشون ای میل دیگه فایده نداره چون بچه ها ای میلاشونو چک نمی کنن. آقای شکوری گفتن ما به هر کس که ای میل میدیم خوبه که جواب مارو بدن و بگن چقدر ای میلاشونو چک میکنن که اگر اوضاع انقدر بده به سراع راهکار خانم نجاتی(تبلیغات پیامکی)بریم. آقای زرگر اشاره کردن به نظر سنجی که پارسال کردن و نتیجش این بود که بچه ها اطلاع رسانی ار طریق اس ام اس رو به ای میل ترجیح میدن. آقای شکوری گفتن که چون بقیه ی راه های تبلیغاتی داره کم میشه باید حتما یه فکری به حال این موضوع کرد و اگر استقبال کم بچه ها در اکران ها به علت عوض شدن ذائقه ی اوناست بهتره اکران ها رو کم کنیم و به جاش تو زمینه های دیگه مثله برگزاری کلاس و ساخت فیلم و... بیشتر فعالیت کنیم.  آقای پشت مشهدی با کم شدن اکران ها مخالف بودن.

برای روز کانون بچه هار موضوعی به نظرشون مهم میاد و به درد آینده کانون میخوره از الان تو وبلاگ مطرح کنن که اون روز در موردش بحث بشه.

مشکلات ما دو نوعه: مخاطبین، اعضا

برخی از اعضا خیلی کم میان یا کمتر میان یا فقط واسه جلسه میان. یکی از علت ها این بود که افراد در زمینه علایقشون مخاطب کمی در کانون پیدا کردن.

بحث عکاسی مطرح شد که کلاساش همیشه پره ولی تو نمایشگاه  ها خیلی شرکت نمیکنن. آقای شکوری عقیده داشت که این کم مخاطبی بیشتر به علت تبلیغات کم و عدم فکر عمیقه و همچنین سوء مدیریت. باید مصادیق کم شدن بچه های کانون را بررسی کرد برای بقای کانون .

آقای یوسف دوست گفتن که اول ترم کلی برنامه در مورد عکاسی داشتن ولی چون کارای بقیه بچه ها بود و به کمکشون نیاز داشتن نشد این کارا رو انجام بدن. آقای شکوری گفتن که این حرکت آقای یوسف دوست که علایقشونو انجام نمیدن نیاز به مدیریت داره و مشکل آفرینه . همچنین مثال آقای چراغعلی مطرح شد که کاری رو که دوس نداشتن انجام دادن(اکران نبرد الجزایر). و همین حرکات باعث میشه علایق بچه ها به کانون کم بشه. آقایان یوسف دوست وتوپشکن به این موضوع هم اشاره کردن که همین نوع کمک کردن در پروژه ها ی شخصی بچه ها اگه نباشه، پروژه به مشکل میخوره. آقای شکوری این رو قبول نداشتن و موضوع ور به اساس نامه کشیدن که اگه برای یک اکران از روی اساس نامه عمل بشه (بحث تیم جمع کردن برای اکران) به این مشکلات بر نخواهیم خورد. مدیریت پیش از اکران بسیار مهم است.

بچه ها پیگیر زمان جلسه با دکتر میراحمدی شدن که به علت پر بودن وقت ایشون فعلا معلوم نیست.

خانم ترابی از قول آقای ایزدی یه صحبتی کردن که من متوجه نشدم! لطفا خودشون تو کامنت ها بنویسن.

آقای عطارپور دوباره اکران فردا رو یادآوری کردن.


این اولین صورت جلسه ای هست که نوشتم، اگه کم و کاستی هست لطفا بگید تا دفعات بعد جبران کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 00:00

دمتان جیز
شکور

سعید ایزدی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 00:07 http://kafankhafan.blogfa.com

کانون فیلم دانشگاه علامه برای ویرایش فیلم خون به پا می شود از کانون کمک خواستند که من بر اساس قانون پیمان کاری بهشون کمک کردم و با مسئول مالی هم هماهنگ کردم.

برخورداری دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 00:39

حاضرین:
شکوری
ترابی
زرگر
پیروزبخت
یوسف دوست
عطارپور
پشت مشهدی
نجاتی
برخورداری
عبقریان
دلیاری
توپشکن
بخشنده
مرادپور
طلاکوب
عبدی
توفیقی
فرامرزی
ملک محمدی
علیپور
جهانی پور
گل خندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد