کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ترین های کانون

تا دوشنبه سنجاق است. 

 

یکی از برنامه های روز کانون انتخاب "ترین های" کانونه.

به این منظور از دوستان میخوام کسایی که میخوان تو این نظر سنجی شرکت کنن تا روز دوشنبه به من مراجعه کنن و فرم ترین ها رو از من بگیرن .

برای دو گزینه بهترین کلیپ و بهترین اکران لیست زیر رو برای انتخاب خودتون در نظر بگیرید:

 

  اکران های سال گذشته:          کلیپ های تولیدی سال گذشته:

دربند                                       نوروزگان

دهلیز                                      روز مادر

فراموشی                                 خداحافظی فرامرزی

رینگ                                       معارفه 92-93

نبراسکا                                    دهه فجر

هیولا                                       پشت صحنه کشتن مرغ مقلد (روز ساخت) خانم توفیقی

اینجا بدون من                           پشت صحنه کشتن مرغ مقلد (پلان اسلحه) خانم توفیقی

درایور                                      پشت صحنه کشتن مرغ مقلد (مربوط به عوامل) آقای شکوری

نام من هیچکس                        نام من هیچکس

پیانیست

شکار

بهشت

منطقه 9

فیلم های تولیدی کانون      

فیلم های عاشورایی

دیوانه از قفس پرید


پ.ن.1: منظور از سال گذشته از روز کانون قبلی تا به حال است.

پ.ن.2:رای گیری برای بهترین فیلم در روز کانون انجام خواهد شد.


اصلاح شده در تاریخ 14 اردیبهشت 93

نظرات 8 + ارسال نظر
ترابی شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15

لطفا تا دوشنبه سنجاق باشه

شکور یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12

یه گزینه فراموش شده
پشت صحنه ی مرغ مقلد، مربوط به عوامل، تولید شکور
دو تا کلیپ دیگه تولید خانم توفیقی هست
شکورم

شکور یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 00:15

درضمن، رقیب جدید اومد. داره کلیپ جشنواره ی ژانر وحشت تموم میشه
این رو هم بذارید تو لیست
شکورم

راستی کلیپ نام من هیچکس رو هم از قلم انداخته اید
همچنین کلیپ های پشت صحنه ی کشتن، 3تاست نه 2تا. دوتا رو خانم توفیقی ساخته ان و یکیش رو من.
شکور

امیر حیدری یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 00:32

خب پس من نمیتونم رای بدم. درسته؟ کاش کلا وبلاگی بود

وبلاگی بود قبل از روز کانون نتایج لو میرفت و بی مزه می شد.
شکورم

اسدی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 19:33

چرا اکران مستند اون شب که بارون اومد توی لیست نیست؟!!!

Faranak Nejati یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 20:57

کلیپ روز مادر هنوز کامل نشده و کسى هم ندیدتش.

محمدمهدی رسولی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 23:14

چ اشاره ی زیبایی خانم اسدی کردند . . .
مرسی

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 14:57

اکران های هابیت ٢ و شبکه و به خصوص جن گیر رو هم اضافه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد