کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس کارگردانی / افسوس

امروز برای اولین بار سر کلاس کارگردانی فرزاد موتمن به مدیریت محسن قدکساز و مسعود زرگر نشستم.

تا اندازه ای توصیفات کلاس مانی حقیقی رو شنیده ام. کلاس شهاب رضویان و محمد شیروانی رو هم خودم در زمینه ی کارگردانی درک کردم. باورم نمیشد که کلاس موتمن اینقد در مقایسه با کلاس های قبلی کارگردانی خوب باشه. 

 

همچنین کلاس های مستانه مهاجر در زمینه ی تدوین، حسین مهکام در زمینه ی فیلمنامه و ارسیا تقوا در زمینه ی تحلیل فیلم رو هم تجربه کردم. در مقایسه با اونها هم فوق العاده بود.

تنها کلاسی که تجربه کردم و قابل رقابت با کلاس جناب موتمن دیدم، کلاس تحلیل فیلم سعید عقیقی بوده...

انتخاب الفاظ فوق العاده

جمله بندی های دقیق و با فکر

مثال های کاملاً مربوط و به جا و فوق العاده... اصلا مثال ها در کنار بحث کارگردانی، خودش درس تاریخ سینماست

خاطرات شیرین همگی مربوط به مبحث و بدون ذره ای انحراف از مبحث

حجم فوق العاده ی اطلاعات

صحبت های منطقی قابل درک

توصیف های بدون اغراق و بدون ظاهرفریبی

... یکی از عجیب ترین کلاسهاست. کلاسی که استادش خیلی ساده و بدون عقده ی مورد تشویق واقع شدن، درسش رو به شدت و بدون خست میده و ذره ای خسته نمیشه و ذره ای از بودن تو کلاسش خسته نمیشیم...

دوستان. قدر این کلاس شناخته نشده...

جلسات آخر را از دست ندهید که تعلل موجب پشیمانی و خسران است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود زرگر پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 21:23

خیلی هم خوب..

شهسواریان جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 18:05

خیلی کلاس فوق العاده ایه، دو جلسه که غیبت کردم کلی حسرت خوردم :(
ایشاالله بازم از این کلاسا !

توفیقی شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 18:00

مگه میشه الانم شرکت کرد؟

با زرگر صحبت کردم و پذیرفت که اطلاع رسانی کنه از این به بعد جلسات باقی مونده رو هرکی میخادبیادشکور

.............................................................................
تشریف بیارید.زرگرم

حق طلب شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 20:25


چه روزایی هست؟چه قیمتی ؟

مفت خانم مفت!
زرگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد