کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه آخرین جلسه فروردین

عذر تقصیر بابت تاخیر


جلسه آخر فروردین کوتاه ولی پر موضوع بود.

1. آقای توپ شکن اعلام کردن که به جای آقای صفایی مدیریت پروژه اکران ماهی و گربه رو برعهده گرفتن و کسی هم مخالفتی نکرد. همچنین اعلام کردن که اگر اکران قطعی شد احتمالا یکی از اکران های شخصی هفته های آینده کنسل خواهد شد.

2. خانم خاقانی اعلام کردن که در صورت پیدا کردن زمان مناسب جلسه ای برای نقد و بررسی دو کار اقتباسی از بهمن فرمان آرا برگذار خواهند کرد.

  

3. آقای چراغعلی ابتدا از طرف آقای شکوری دو موضوع رو مطرح کردن؛ یکی صحبت با دکتر میر احمدی و دیگری پیگیری مشکلات کانون از طرق دیگر.

آقای چراغعلی به اتفاقاتی که سر پیش اکران نبرد الجزیره افتاد اشاره کردن و گفتن که بهتر این است که فکری به حال مدیران اجرایی بکنیم تا نتونن از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنن و یا مسئولیت هاشون رو گردن کس دیگری بندازن؛ اجباری یا مجازاتی...

همچنین گفتن که اکران گلوری آخرین فعالیتشون در کانون خواهد بود و برای انتخاب دبیر جدید و یا سرپرست دارن مقدمات رو آماده میکنن.

4. اینجانب هم آغاز فعالیت برای برگذاری روز کانون رو اعلام کردم . دوستان برای کمک به من اطلاع بدن حتما.

5. آقای عطار پور صحبتی رو در راستای دانلود کامپیوتری پیش کشیدن. ایشون به استفاده شخصی مسئول کامپیوتر پیشین(آقای یوسف دوست) و دانلود حجم بالای بازی توسط ایشون و همچنین دانلود نکردن آن دسته که برای کانون مفید بوده اعتراض کردن.بحث های بسیاری این بین پیش اومد که آیای کار آقای یوسف دوست درست بوده یا نه و حال چه کار باید بکنیم ؟آیا اصلا برای این کار مسئول یا سمتی در اساسنامه تعریف شده؟ آیا سمت جدیدی برای ساماندهی به این کار باید تعریف بشه؟

در جواب توسط من و آقای ایزدی توضیح داده شد که دانلود زیر مجموعه سمت مسئول آرشیوه و مسئول آرشیو میتونه با صلاح دید خودش کسی رو برای این مسئولیت بگذاره. دیگه اینکه در راستای غلط یا درست بودن کار آقای یوسف دوست هم اینکه "استفاده شخصی از وسایل و امکانات کانون خارج از عرف مجاز نبوده مگر با اجازه از نهاد تصمیم گیری و کارشون در ای راستا اشتباه بوده.

آقای یوسف دوست اشتباه خودشون رو پذیرفتن و در راستای اعتراض به مسئول دانلودی که آقای قربانی قرار داده بودن قرار شد که تغییری هم در همین زمینه ایجاد بشه .




اگر کم و کاست یا اشتباهی در نوشتار من هست تذکر بدید لطفا و حتما.

ممنون

                                                        ترابی

نظرات 6 + ارسال نظر
برخورداری سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 00:04

حاضرین در جلسه:
چراغعلی
ایزدی
ترابی
صالح آبادی
بال محمدی
مرادپور
علیپور
تدریس
زرگر
قدکساز
عطارپور
یوسف دوست
توفیقی
توپشکن
خداقلی
خاقانی
برخورداری
ارشادی
نجاتی
اگه اسم کسی رو فراموش کردم تذکر بده

برزگری سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 10:14

به اطلاع میرساند خانه سینمای دانشگاهی ایران در راستای فعالیتهای آموزشی دانشجویان عضو کانون های فیلم و عکس دانشگاه ها در نظر دارد کارگاه آموزشی انتقال تجربیات بازیگری را با حضور مهران احمدی برای مخاطبین دانشگاهی خود در روزهای هفتم، هشتم و نهم اردیبهشت ماه 93 برگزار نماید لذا دانشگاهیان محترم می توانند برای ثبت نام در این کارگاه ها با در دست داشتن معرفی نامه از مدیریت فرهنگی دانشگاه، به خانه سینمای دانشگاهی ایران مراجعه فرمایند.88896793- 88896794 – 88948194

محمدنیا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 19:21

به خانم برخورداری عزیز:
منم بودما

برخورداری چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 06:47

به محمدنیا:
بله بله ، ببخشید

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 20:22

منم بودم خانم برخورداری

همایون روز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 22:58

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد