کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطرات تصویری پدر و عموی کانون طی قرون گذشته!!


 


 
1386 منطقه زیرآب

1387 خوابگاه کوی

1387 روبروی دانشکده اقتصاد همراه با دانیال طاهری(ناشناس!)

1387 خوابگاه کوی همراه با محمد شفیعی

1388 پشت صحنه فیلم کوتاه "تازه وارد"

1388 قم به همراه ابوالفضل شکوری

1389 خوابگاه کوی

1389 حرم امام رضا(ع),به همراه حمزه اسکندری

1390 پشت صحنه فیلم کوتاه "ضامن دار"

1392 به همراه مارتین اسکورسیزی در کانون!


نظرات 21 + ارسال نظر
شهسواریان جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 13:04

نشستن بر لب جوی و دیدن گذر عمر :)))

جهان جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 13:58

عالی عالی عالی عالی عالی عالی.....
این عکسا خیلی خوبن.... خیلی

شکور جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 14:06

یادش بخیر...جوون بودیم

باید متذکر شم که موضوع خاطرات وبلاگ هم مربوط به خاطراتی هست که به کانون مربوط میشه
با اغماض این پست احتمالا در این موضوع قرار میگیره زیرا
عکس مربوط به زیراب برای اردوی تشکیلاتی کانون های فرهنگیه
عکس با دانیال، دو تا عضو کانون با مسئول بسیج دانشکده حقوقه
عکس با شفیعی، تو مقدمات فیلمنامه ی ضامن داره
پشت صحنه تازه وارد هم که مشخصه مربوطه
عکس خوابگاه مربوط به ایده پردازیه ضامن داره که داشتیم ادای لات ها رو در می آوردیم!
عکس با حمزه اسکندری مربوط به اردوی تشکیلاتی کانونهای فرهنگیه
عکس پشت صحنه ضامن دار و با اسکورسیزی هم که در کانونه مشخصه که خاطره ی کانونیه
فقط کاش ربط پست به کانون با جملات مشخص قوی تر می شد مثلا عکس با داداشم ربطی به کانون نداره

شکور

به شکور:
حاجی اون عکس با داداشت هم میتونه به نوعی به کانون مربوط باشه
چون من اون موقع برای تدوین تازه وارد باهات اومده بودم قم و ابوالفضل هم بهمون کمک می کرد.
عکس با شفیعی هم مربوط به مقدمات فیلم ضامن دار نیست واسه مقدمات تازه وارده.

عطار

مسعود زرگر جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 14:45

خیلی عالی،یعنی خداییش قبل از این که نوشته زیر عکس رو بخونم
به خودم گفتم چی جوری عباس شکوری هم اینور عطار نشسته هم اونور.
تشکر از عمو عطار

به عطار جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 15:31

راس میگی قناری
شکور

برخورداری جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 17:14

پرنیان فلاح جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 17:18

واااااااای عالللیییی بووود!
در عجبم که چقدر شما و آقای شکوری تغییر کرده اید!اصلا انگار اونجا یکی دیگه بودید،الان یکی دیگه هستید!خیلی خوب بود واقعا کیف کردم

پرنیان فلاح جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 17:20

یچیز یادم رفت،این عکس اولیه منو یاد کلاه قرمزی و پسرخاله انداخت!!!

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 19:06

محمدمهدی رسولی جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 21:52

آفرین بر مصطفی بازیابی خاطرات تو این روزگار سخت و سهمگین بهترین انرژی برای کانون هست . . .

پیروزبخت جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:12

بسیار بسیار بسیار....بسیار چی؟اصن در وصف نگنجد



ریشه یابی خاله بازی

به خانم پیروزبخت جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:19

عرض شود که قبلا هم من به خانم بشیری و یکی دیگه از دوستان مقدمتاً عرض کردم که اینکه مثلا من باب موسس بودن به بنده میگن "پدر کانون" با اینکه دوستان همدیگه رو عمه و خاله و این حرفا خطاب میکنن و بر اساس همین نسبت ها رفتار میکنن متفاوته.
درضمن بحث موسس بودن کانون، نسبتی وابسته به کانونه ولی اونچه گفتم خاله بازی، نسبت هایی بود که بچه ها بین خودشون به وجود آوردن
درضمن قبلاً هم گفته ام که من اصلا کسی رو به اینکه بهم بگه "پدر کانون" ترغیب نکرده ام و اینکه بعضی به من این رو میگن، ابتدا به ساکن از سمت خودشونه. من احیاگر یا موسس کانونم.
من نمیدونم چرا این حرف رو زده اید

شکور

حق طلب شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 00:43

عالیییییییییییییییییییی.دست شما درد نکنه.آقای شکوری خیلی عوض شدند

nafi3 saleh شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 02:23

خیلی عکسای خوبی بودن.....چقدررررررر تغییر کردین شما و آقای شکوری....توی هفتمین عکس فکر کردم با فتوشاپ آقای شکوری رو اون طرف هم گذاشتین........
اصن این عکسا عاااالی بودن....

پیروزبخت شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 14:20

آقاااااااااای شکوری!!!
انتظار این برداشت از شوخی نا ب جام رو نداشتم
این صرفا یک شوخی بیخود بود
و با تمامی حرفای شما موافقم
و من باب بیان غلطم ک موجب سوئ برداشت شده از همه پوزش طلبی میکنم

اونقد شما در طنز ریز بین هستید که آدم فکر میکنه همش پشت هر طنزتون یه فیلمنامه ی شوم وجود داره!
به هر حال از شفاف سازیتون سپاسگذارم
شکور

خاقانی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:48

الحق که پدر و عموی کانونید

ترابی دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 07:35

عالی بودن عالی

اسدی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 00:42

عالی بود...

همایون روز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 22:52

خیییلیییی خووووووووووووووووبه

asadi شنبه 1 آذر 1393 ساعت 00:36 http://nicegierl.blogfa.com

به گذر زمان فکر میکردم ...
و تغییر وزن های محسوس پدر و عموی کانون ...

شکوره سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 13:15

عالی بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد