کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند خبر از من

ویرایش توسط مسئول وبلاگ ساعت 16:50، 27 فروردین


1- نمایشگاه عکس بچه های کلاس عکاسی ترم قبل از 6تا 9 اردیبهشت تو محل دائمی نمایشگاه های کانون با مدیریت اجرایی من برگزار میشه و همه چیش هم اکی شده.

2- ترم جدید کلاس عکاسی با همون استاد و همون طوری با مدیریت اجرایی من میخواد برگزار شه محض اطلاع.

3- جشنواره فیلم ترسناک ها به قوت خودش باقیه و پیگیرش هستم.

4-ویرایشگر فیلم کانون کم داره چرا فقط قربانی بچه هایی که توانش رو دارن بیان جلو خواهشا قربانی تازه دوهفته دیگه هم میره مکه و نیست.

5- با توجه به نبودن خانم تاتایی کانون حتما به یک عکاس دائم مراسم احتیاج داره به نظر من خانم صالح آبادی یا یوسف دوست که دوربین دارن یا حتی خانم مرزوقی که عکس های خوب میگیرن مناسبند البته یوسف دوست چون بیشتر درگیر کارای کانونی دیگه هم هست به نظرم نباشه بهتره این عکس ها علاوه بر خاطره حکم سند رو هم دارن و خیلی خیلی مهمند.

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود زرگر چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 16:54

اره خب مهدی داره کارهای ویرایش رو انجام میده
البته ایزدی هم بوده ،من خودم دراین ترم امکان ویرایش فیلم برام وجود نداره
(وقتش رو ندارم)! ایشالا از ترم بعد میام جلو.

و آفرین..

مریم حیدری چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 21:47

منم این ترم نمیتونم متاسفانه .خیلی کارم سنگینه وگرنه دوست دارم تو ویرایش فیلما کمک کنم .

ترابی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 22:24


خسته نباشید

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 00:16

لطفا فاکتورهای کارت رو پیگیری کن . . .

آفرین
زرگرم

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 00:54

برای پخش شدن کار بین بچه ها و فشار سنگین نیومدن به یه عده بهترین کار اینه هر کسی که این کارا رو بلده یه قسمت کوچیکش رو به عهده بگیره مثلا الان پوستر ترسناک ها رو افرادی غیر از سعید چراغعلی طراحی کنن حداقل هر کی یک پوستر که کارا فقط رو یک عده خاص متمرکز نشه والا ثواب داره من چسبوندن پوسترها رو خودم همش رو انجام میدم.

جهان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 02:36

بنده مورد ۴ , ۵ و البته بحث طراحی پوستر رو یه کم درک نمیکنم.
ویرایشگر که صرفا اقای قربانی نیستن اقای ایزدی هم بودن و کار ویرایش پیانیست هم به گمانم با ایشون بود.
عکاس هم داریم.هم طلاکوب هم یوسف دوست هم توفیقی هم صالح ابادی ینی میخوام بگم مسیله بغرنجی نیست نبود عکاس.الان به نظرم کم داشتن فیلمسازای خوب توی کانون معضل تره تا عکاس.
پوستر هم که هم اقای قدکساز میزنن هم یوسف دوست و هم خانم برخورداری و کارا صرفا با اقای چراغعلی معطوف نمیشه.

برخورداری پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 21:22

اگه اسامی فیلم ها قطعی شده، شما به من بگید پستر کدوم فیلم هارو بزنم. حتما کمک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد