کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت شوم / اکران گلوری بدون عوامل!!

به نام خدا

متاسفانه در حال حاضر توان توضیحات جامع و کامل رو ندارم

خلاصه اش میشه اینا:

1. امروز ساعت 2 بهم خبر دادن که حضور عواملی در کار نیست!! 

2. بابت زحمتای امروز از همه فعالین تشکر میکنم و شرمنده همشون هستم واقعا.

3. رسما 80 در صد پروژه از دست رفت ولی ترجیح میدم یه 20 درصد خوب ارایه بدم و انیمیشن رو به صورت دوبله هرچند بدون حضور عوامل اکران کنم.

4.کاش فرج و گشایشی خودجوش از طرف گلوری برای حضور عوامل رخ بده ولی خب در حد همون کاش می مونه به گمونم.

5. اعلام فعالین در روزای آتی خواهد بود

6.فردا صبح بعد از اصلاح پوسترا و تراکتا و بتر و استند تبلیغات از سر گرفته میشه. 

7. بنده که دیگه روی دعوت و درخواست کمک ازتون رو ندارم ولی اگه بیاید کمکم خوشحال میشم.

8. حال بنده خوب نیست.


جهان / مدیر اجرایی مفلوک

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنیان فلاح سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 21:58

شوخی میکنی؟واقعا؟من تازه امروز پوسترارو گرفتم،عکساشونو دیدم کلی ذوق کردم که چه دوبلورهای خوبی که میخوان بیان.عججججججب!

مسعود زرگر سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 22:18

ای بابا،باشد که گشایشی شود. و حال شما هم خوب شود

مریم حیدری سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 22:40

ای وای من

شکور سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:00

متاسفانه به نظر من صرف اکران انیمیشن دانشگاه هیولاها، پروژه ی خوبی نیست
انیمیشنش خیلی بچه گانه اس به نظرم
نمیدونم چی بگم
مخالفتی نمیکنم البت

شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:06

واقعا ناراحت شدم
اون شور و شوقی که شما داشتید دیروز . واقعا حیف شد

haghtalab چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 00:03

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 00:29

اگر دوبلورها نمیان خب نسخه زبان اصل پخش بشه به نظرم خیلی بهتره.

ترابی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 22:31

واقعا متاسم
امیدوارم از این جا به بعدش خوب پیش بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد