کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پوسترینگ ، تراکتینگ ، بنرینگ ، استندینگ فیلم شکار

سلام به همه

فردا از صبح زود 7:30 تبلیغات فیلم شکار شروع میشه

همین طور که نوشتم تبلیغات خیلی زیاد سنگینه

پس بیایید کانون را تنها نزاریم وهر کدوممون یه گوشه

این کارو به عهده بگیریم بیاییم قبل از رفتن به دانشکده ها

چند تا پوستر بچسبونیم که دیر نشود با هرکی که صحبت کردم

قول صبح رو برای پوسترینگ بهم نداد پس نزارید اینجانب تنها بماند

خودم برای زدن بنر و استند که خیلی مهمه و باید قبل از ورود

دانشجو ها زده بشه 6:30 دانشگام ولی دست تنهام اگه کسی میتونه

این ساعت دانشگاه باشه بهم اطلاع بده

یه چیز دیگه : من هنوز کسی که پشت سیستم بشینه پیدا نکردم

هرکی می تونه اعلام کنه 


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم حیدری جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 19:33

من صبح کلاس ندارم کلا.برای ده به بعد میتونم باشم تا 1 هم کلاس ندارم .اگر به کار میاد بهم خبر بدید که بیام .

پرستو کنعانی جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:49

من فردا از 7:30 تا 8 هستم طهرم از ساعت 11 تا 1 میتونم بیام کمک

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 23:30

به خانم کنعانی :
چه عجب خانم کنعانی پارسال دوست امسال آشنا
انشاالله که به فعالیت تو کانون برگشتید.
ممنون که کامنت گذاشتید فردا واقعا سرم شلوغه و اگه شما 7:30 کانون باشید خیلی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد