کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خط ویژه

یک فیلم خوب. ارزش سینما رفتن را دارد. البته با بلیط 3 تومنی. 


 

 

یک فیلم خوب با یک فیلم نامه خوب. در نوع خودش و به عنوان یک فیلم طنز خوب بود. یک طنز تمیز بدون کثیف کاری. نسبت به فیلم های در رده خودش سوتی کمتری داشت و فیلم نامش ایرادات منطقی کمی داشت.


بازی هاخوب رو به بالا بود. شخصیت پردازی به نسبت خوب انجام شده بود. 


فیلم برداری بسیار عالی به همراه تدوین خوب. 


ابتدای فیلم خوب بود مخصوصا استفاده از آهنگ سینا حجازی. 


در کل فیلم ارزش دیدن دارد و لذت بخش است.   

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید ایزدی جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 23:38 http://kafankhafan.blogfa.com

اگه میشه عکس رو قبل ادامه مطلب بزارید. من نتونستم.

http://s5.picofile.com/file/8119525868/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1_%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%AE%D8%B7_%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87.jpg

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 00:46

منم همین سه شنبه رفتم دیدم البت با بلیط 2500 تومانی
نمیشه بگم بد بود ولی فیلم نامه مثل کار قبلی کیایی( ضد گلوله ) از جرائت کمتری برخوردار بود و به قول خودشون کمدی ترین فیلم جدی سال در مرحله طنز بیشتر مضحک شده بود .فیلمنامه جون نداشت ولی جون خودشو می زد
من به شخصه انتظار بیشتری داشتم ضد گلوله شو بیشتر دوست داشتم
تدوین خیلی خوب بود
اگه فیلمبرداری سکانس اخرو بزازیم کنار کلا خوب بود
میگم هر کی ندیده بره ببینه البت با بلیط 2500 تومانی

سارا حنانی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:05

من این فیلم رو دیدم(با توقع پایین)، در مجموع خیلی بدم نیومد، خیلی هم نمیتونم ازش تعریف کنم.
توی یه صحنه وقتی برای بار هزارم داشتن ماشین می دزدیدن که فرار کنن به خودم گفتم چقدر شبیه این فیلم های تلویزیونه!
ولی در کل به نظرم شعار تبلیغاتی ش "جدی ترین کمدی سال" مناسبش بود. یه جورایی منو یاد بیخود و بی جهت انداخت(البته خب خیلی فازشون فرق میکرد) به این خاطر میگم شبیه اونه که توی موقعیت بشدت بحرانی و استرس زا، بجای فکر کردن به راه حل،حرفای احمقانه میزدن و نگرانی هاشون راجع به چیزای بی ربط و مسخره و کم اهمیت بود. این جنبه اش رو خیلی دوست داشتم. در مجموع اون حس تو هچل افتادنشون هم خیلی خوب بهم منتقل شد

شهسواریان شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:32

ینی با بلیط 5 تومنی ارزش دیدن نداره؟!

حق طلب شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 18:02

خ فیلم خوبی بود.روز اول عید دیدم.مخصوصا اونجا که هانیه توسلی و مصطفی زمانی روی پلند و اون حرکت باحال رو انجام می دن

حق طلب شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 20:29

چرا .به نظر من داره ارزش دیدن با 5 تومنم.اتفاقا من ضد گلوله رو سی دی شو دیدم تو ذوقم خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد