کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

روز زن - من باب درخواست امورفرهنگی، رای‌گیری و اکران

عطف به صحبت‌های خانم برزگری؛

1- تا 31 فروردین کلیپی برای روز زن آماده شود. بدیهی است که من‌باب هزینه‌های مادی و معنوی این کار با امورفرهنگی هماهنگ خواهد شد.

2- اکران و نقد فیلم " هیسسس، دخترها فریاد نمی‌زنند" در هفته آتی. نوع این اکران و برگزاری آن منوط به رای‌گیری خواهد بود.

و هنگام رای دادن به این پروژه به زمان‌بندی انجام آن، اتفاقات اخیر رخ داده در تعامل با امورفرهنگی و کیفیت خودِ فیلم توجه مبذول بدارید. پروژه می‌تواند شامل هزینه و همچنین فوایدی برای کانون باشد.

تا پس فردا سنجاق شود.


نظرات 18 + ارسال نظر
علی عبدی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 11:09

به دلیل کیفیت بسیار بسیار پایین فیلم، با اکران آن مخالفم. ضمن اینکه با توجه به برنامه فشرده کانون، اکران برای هفته آتی مشکل به نظر می رسد.

رضا ی.د چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 02:10

به دلیل دیر بودن واکران های پردردسر پیش رو مخافم به جای آن میشود فیلم مادر را پخش کرد

برخورداری چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 19:55

ببخشید دیر شد، تا الان اینترنت نداشتم
حق رای داران:
چراغعلی
ایزدی
ترابی
مثبت
توپشکن
یوسف دوست
قربانی
نجاتی
برخورداری
جهانی پور

10 نفر حق رای دارن !
حدنساب : 3

برخورداری چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 22:13

ببخشید .... "حدنصاب" نه "حدنساب" !!!!

واقعا من حق رای ندارم؟
زرگرم

شکور چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 23:11

در مورد ساخت کلیپ، پیشنهاد میکنم اول یه نگاهی به تعامل فرهنگی و کانون در رابطه با کلیپ دهه فجر بندازید
شکور

سعید ایزدی چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 23:31 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم برخورداری:
مسئول وبلاگ همواره حق رای داره.

سعید ایزدی چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 23:31 http://kafankhafan.blogfa.com

ممتنع.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:02

برا کلیپ روز زن من حاضرم درستش کنم و اینکه برا اکران هیس هم خوب خود اکران بچه ها اولویت اش خیلی بیشتره و با توجه به تراکم بالا و پر شدن سالن ها (الان برا جشنواره فیلم های ترسناک من میخوام با بهداشت صحبت کنم چون مولوی و الزهرا وقت ندارن) به نظرم فعلا صلاح نیست.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:05

راستی منم حق رای ندارم? فقط به خاطر اینکه اولین جلسه هفتگی بعد عید رو شرکت نکردم?

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:20

مخالفم

برخورداری پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:56

به آقای زرگر:
ببخشید من فک کردم خانوم جهانی همچنان مسیول وبلاگن!!
با این حساب شما حق رای دارید ، ایشون ندارن
10 نفر میتونن رای بدن
حدنصاب 3

کیمیااااااا!!!!!
چرا من حق رای ندارم؟؟؟
من مدیر اجرایی اکران گلوری ام ها.
بازم حق رای ندارم؟؟
تازه به اقای زرگر هم این روزا کمک کردم
مگه نه جناب زرگر؟؟
جهان
....................................................
تایید خانم جهان و اینکه تو جلسه بودم
و مسئول مالی هم هستم.
زرگرم

مسعود زرگر پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 13:37

مخالف اکران

برخورداری پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 21:53

به جهان:
والا من اعلام فعالیت وبلاگی ندیدم !!!

ترابی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 22:19

زمان پایان رای گیری نداره پستتون
مورد دیگه درمورد اعتراضایی هست که دوستان به حق رایشون دارن و اینکه درسته که الان فعالیت های زیادی در جریان هست اما دوستان به موقع اعلام فعالیت نمیکنن و این باعث بروز همچین مشکلاتی میشه
در ضمن کسانی که فعالیتی انجام دادن و اسمشون به عنوان فعال اعلام نشده خودشون باید به مسئول فعالیتی که انجام دادن تذکر بدن تا اسمشون رو اعلام کنن و کار مسئول حق رای بررسی فعالیت های اعلام شده و ثبتتشونه نه اعلامشون.

این پست تا دو ساعت پیش سنجاق بود.
در مورد اعلام فعالیت هم باید روش صحبت شه.
زرگر

برخورداری پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 22:26

به نظر من اگر اکرانی میخوایم درمورد زن داشته باشیم به همین سادگی مورد بهتری میتونه باشه
اگر فیلم دیگری باشه غیر از هیس موافقم

به برخورداری پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 22:59


کاری به اعلام فعالیت وبلاگ ندارم.هر چند الان که آقای زرگر تایید کردن فعالیت بنده رو پس از لحاظ فعالیت وبلاگی هم حق رای دارم.
اما الان سوال اینجاست.من مدیر اجرایی اکران گلوری هستم.و طی پستی که با عنوان پرچم گلوری همچنان بالاست خودم رو بعنوان فعالین اعلام کردم.حتی دسته بندی اون پست هم گزارش فعالیته
پس حق رای دارم دیگه!!!؟؟
درسته؟

جهان

برخورداری جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 00:21

به جهان:
بله درسته.از قلم افتاده بود، ببخشید


جهان

ترابی جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 15:40

زمان سنجاق نشون دهنده زمان پایان رای گیری نیست

درست می فرمایید.
زرگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد