کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

هاراگیری بعد از دیدن این عکس ها بلامانع است!

صرفا جهت مرور بخشی از خاطرات اکران هاراگیری !   


شکوفایی استعداد عکاسی آقای عطارپور !

  


تبلیغات من در دانشکده مدیریت و حسابداری :دی

نظرات 9 + ارسال نظر
عطار شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 00:41

بنده قویا تکذیب می کنم که این عکس رو گرفتم!!!!!
هرچند الان که نکاه می کنم میبینم ارزش هنری بالایی تو این عکس نهفته!
حیف که صاحب اثر مشخص تیست!!!!

Faranak Nejati شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 16:06

به آقاى عطارپور:
شاهکار خودتونه، با گوشى من گرفتید که مثلاً از اکران عکس داشته باشیم ! داشتن یا نداشتن، آیا مساله فقط این است؟ کیفیت !!!؟

امیر حیدری یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 11:39

یاسین چه لمی داده. کناریشم گمونم گلخندان باشه. بعدی هم منم :))
آفرین پست خوبی بود :)

عطار یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 19:37

به خانوم نجاتی:
بنده همچنان تکذیب می کنم!!!!
مثل این که جریانی به رهبری خانوم نجانی برای نابودی من شکل گرفته!
خانوم نجانی جریانین ما رو!!!؟؟؟؟

خانم نجاتی جریاناش برا نابودی نیست،توضیحات بیشتر با خودشون.
گفتم نگران نباشی.
زرگرم

جهان یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 23:55


کاش یه عکس بره تو ادامه مطلب حداقل.
البته هر جور مسوول وبلاگ صلاح میدونن.

توفیقی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 00:58


عالی بود!

شکور چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 21:55

آفــــــــــــــــــرین
شکور

بشیری پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 19:36

من اول فکر کردم عکس ها به علت کیفیت بالا دیر لود میشن، ولی مثل اینکه داستان از جای دیگه گیر داره

asadi شنبه 1 آذر 1393 ساعت 00:40 http://nicegierl.blogfa.com


شجاعت سرکار خانم نجاتی وصف ناپذیره
یادمه واسه یکی از پرژه هایی که من مدیر اجراییش بودم و نیاز به پوسترینگ بود کسی قبول نکرد بره دانشکده دندون پزشکی پوستر بچسبونه و همه خانم نجاتی رو پیشنهاد دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد