کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیالوگ، بازیگر، کاراکتر، کارگردان، فیلم و پوستر، همگی معرکه

تونی مونتانا: فکر کنم داری افراط میکنی.
الویرا: هیچ چیزی به اندازه افراط حال نمیده! تو که خودت میدونی.

تونی مونتانا: من چی رو باید بدونم؟ من چی رو باید بدونم لعنتی؟ چرا همیشه یه جوری با من صحبت می کنی که انگار باید یه چیزی رو بدونم؟؟ ها؟!

  تونی مونتانا: همگی شما آشغالید. میدونید چرا؟
چون نمی تونید چیزی که میخواین باشین. شما به آدمهایی مثل من نیاز دارین. شما به آدمهایی مثل من نیاز دارین تا با انگشت نشونشون بدین و بگین : «این آدم بده هست».
که چی؟ که خودتون خوب باشین؟ نه ، شما خوب نیستین. شما فقط بلدید چطور غافلگیر بشین، چطور دروغ بگید. اما من، من این مشکل رو ندارم. من همیشه حقیقت رو می گم. حتی وقتی دروغ می گم.



نظرات 5 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 22:42

نظر سپهر، تبلیغاتی بود ها...
تاییدکردی؟
شکور

حله
زرگر

عطار جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 02:31

یک شاهکار که حاصل همکاری ۳ تن از بهترین های سینمای آمریکاست,
برایان دی پالمای کارگردان,پاچینو بازیگر والیور استون در مقام فیلمنامه نویس.
باز سازی یا بهتر بگم باز آفرینی فیلمی کلاسیک به همین نام ساخته هاوارد هاکس.
اثری که هنگام نمایش به دلیل خشونت زیادش مورد بی مهری منتقدان قرار گرفت
اما چند سال بعد ارزش های واقعیش آشکار شد.
فیلمی به معنای واقی کلمه "کالت" و سر سپرده دار که دیالوگ ها,لباس ها و حتی معماری بنا ها ی توش وارد فرهنگ عامه شد.
تاثیر این فیلم بر فیلم های بعد از خودش به حدی بود که موجی از تقلید رو به دنبال داشت تا جایی که ممکنه عده ای بعد از تماشای اون با خودشون بگن اینا که چیز جدیدی نبود و تو خیلی از فیلم ها دیدم. غافل از اینکه تمام اون چیزها برای اولین بار تو همین فیلم به کار رفت.

نیگاه کن تنبلی میکنی ها...
تو باید از این پست ها بذاری و این اطلاعات رو تو پست بنویسی نه من
ولی نمی ذاری
و امثال من میذاریم و پست ها با اطلاعات کمتری گذاشته میشن

شکور

عطار جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 13:01

چپاسخ به شکور:

حاجی این چند روز وقتای خالیم صرف مطالب کوروساوا شد،
ایشالا در آینده حتما پستای بیشتری می نویسم
ما هر داشته ای که تو زمینه سینما داریم از صدقه سر کانونه

به عطار جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 13:14

خوب سخت میگیری بابا
به نظر من اگه پست های مربوط به معرفی فیلم و کارگردان رو در نیم ساعت هم بنویسی، با اینکه اطلاعاتی که میدی کمتر میشه، ولی بسیار پرفایده خواهد بود
علاوه بر پست هایی که در رابطه با سینماگران همیشه میخوای بذاری که قراره خیلی برات وقت گیر باشه، پست های نیم ساعته و حتی یه ربعه ی کسی مثل تو که اطلاعاتت خیلی زیاده هم بسیار برای وبلاگ مفید خواهد بود
از پست های امثال من هم که در این رابطه میذارم پر بار تره
به هر حال خود دانی

شکور

سعید پشت مشهدی یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 07:44

یک فیلم بی نقص از همه نظر با پرداخت یک شخصیت کامل فیلمی که نمونه اش تو سینمای امروز خیلی خیلی کم پیدا میشه این فیلم تو دل جریان اصلی سینما هالیوود شکل گرفت جریانی که الان داره همین جوری بلاک باسترهای بی خاصیتی نظیر امثال ترانسفورمرها و بتمن و اسپایدرمن و این جور کارا رو میسازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد