کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گاهی خواستن توانستن نیست

به نام خدا

گاهی شرایط به گونه ای می شود که مجبوری فاصله بگیری ، بروی، کمی دور شوی ، سرت هوا بخورد تا دلت برای جامانده ها تنگ شود ، ذهنت جان بگیرد و دوباره برگردی...  در حال حاضر اینجانب پریسا جهانی پور  با قلبی آکنده از اندوه می خواهم فاصله بگیرم ، دور شوم ، سرم هوابخورد تا دلم تنگ بشود برای کانون ، وبلاگ  و دوستان کانونی تا شاید ذهنم جان بگیرد  و خون بدود در رگ های کانونی ام تا به زودی و زورمندانه باز گردم.

می خواهم بروم در پی مشکلاتم ، دنبال درگیری هایم ، غم اینجانب از این دوری اجباری رااز فصاحت کلامم درک کنید که اگر همان جهان همیشگی بودم کلامم چنین سنگین نبود .

بنده بعنوان مسوول ارتباطات اینترنتی از این سمت استعفا می دهم ، از نهاد محترم تصمیم گیری خواستارم که پذیرا باشندبعلاوه دورادور عذرخواه معاون محترم خود جناب آقای زرگر هستم  ، امیدوارم که بر من ببخشایند  که به ناچار دستشان را در پوست گردو سه قفله کردیم.

گاهی به کانون و وبلاگ سر میزنم تا یادم نرود ، یادتان نرود که من هنوز هستم و به زودی باز میگردم.

بنده که خوب نیستم اما آرزومند خوب ماندن شما هستم.

ارادتمند کانون و کانونی

جهان

نظرات 14 + ارسال نظر
عطار شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 16:10

جریان چیه؟!
کودتا شده؟!!!

این دو جمله رو باید با لحن طنز عطار خوند...
شکور

شکور شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 16:15

نمدونم بگم سالی که نکوست از بهارش پیداست؟ یا بگم هر دم از این باغ بری می رسد؟
به هر حال ایشالا که سحر نزدیک است!!
شکور

عطار شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 17:38

خانوم جهانی یهو چی شد که این تصمیم رو گرفتید؟
امیدوارم هر مشکل یا گرفتاری که دارین هرچه زودتر برطرف بشه,
و همچنین خواهش می کنم در صورت امکان این یک هفته ی باقی مونده از تعطیلات رو در سمت خودتون باقی بمونید تا هم وبلاگ دچار آشفتگی احتمالی نشه و هم هفته ی دیگه در یک فرصت مناسب راجب این موضوع صحبت و تصمیم گیری بشه

عطار

شهسواریان شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 18:28

اون چیزی که من از شما دیدم (در این مدت کوتاه) این بود که به همه ی جوانب مسئولیتت دقت می کردی و مو رو از ماست بیرون می کشیدی، خلاصه خیلی خوب بود و تذکرات به موقعی که میدادی ... اینکه چقدر یک نفر وظیفه شناسه برام جالب بود

مریم حیدری شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 21:29

امیدوارم مشکلاتت زودتر حل بشن
به هر حال شما برای این سمت بسیار شایسته بودید و هستید

سعید ایزدی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 23:30 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده هم به شدت خسته نباشید می گم به شما بابت تمام زحماتی که در این سمت کشیدید.
واقعا خسته نباشید.
ایشالا هر چه زودتر مشکلاتتون حل بشه و دوباره برگردید.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 01:10

?what
شکور
ایزدی
جهانی پور
....؟

شاید این یه جور بد شانسیه که همش توی یک زمان اتفاق افتاده.
ایزدیم

محمدمهدی رسولی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 07:44

بابا بچسبید . . .
بوهای خوبی از کانون حس نمی شه . . .
تو این 3 سالی ک من کانون بودم چنین چیزایی اصلا نبوده . . .
خانم جهانی پور نه تنهت وبلاگ حتی خودتون و کانون رو تنها نگذارید!هوا خوردن سر اشکال نداره . . . همه می خوان!ولی سنگر رو خالی نکنیم بچه ها!
کانون سنگر است...سنگر را پر کنید!

ترابی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:10

با اینکه اصلا دلم نمیخواست که این تصمیمت قطعی بشه و اینکه کانون هم بهت احتیاج داره
اما شاید مصلحت بر این باشد
امیدوارم هرچه زود تر برگردی

جهان یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 11:52

ممنون از محبت همه دوستان

امیر حیدری یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 12:31

خانم جهانی پور؟؟!!!!
اگه اجازه بدید پیشنهاد میدم که شما در پست خودتون باقی بمونید ولی مسئولیت تایید کامنت ها و مابقی رو برای یه دوره ی مثلا یه ماهه بهع معاونتون -یا هرکس دیگه ای که صلاح میدونید- بسپرید. این جور بریدن ها از کانون خوب نیست.
اگه یادتون باشه در زمان استاد قدک هم تقریبا همین اتفاق افتاد.
زمانی که من دبیر بودم بعضی وقت ها بود که به شدت سرم شلوغ میشد و یا خسته میشدم، اینطور وقت ها بعضی از مسئولیت ها رو به عباس شکوری، سعید چراغ، خانم ترابی و یا حتی قربانی اهل خیر عزیز میسپردم. یادمون نره ما در قبال مسیولیتی که به عهده گرفتیم مسیولیم. و یادتون نره که خیلی ها دوست دارند شما رو در محیط کانون و وبلاگ ببینند.

بشیری یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:41

!!!!
فقط میتونم بگم ناراحت میشم از نبود همچین نیروی حاذقی، امیدوارم هرمشکلی که هست زودتر برطرف بشه...

اسدی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 19:07

نمیدونم چی بگم....
امیدوارم همه چیز زودتر دباره خوب بشه...
پریسا عزیز واقعا دلم برات تنگ میشه

محمدنیا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 07:35

پریسا تو سمتت بهترین بودی خیلی ناراحت شدم از خوندن این پست
امیدوارم هر چ سریعتر ب بهترین نحو ممکن حالت خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد