کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

"سینما گران همیشه"/جایی برای پیرمردها هست!!

با سلام و تبریک سال نو خدمت بچه ها

 خیلی وقت بود که دلم میخواست یک طرح منظم  و هفتگی رو برای وبلاگ شروع کنم،چیزی شبیه طرح فیلمساز های مهم تاریخ سینما برای دیوار کانون.  دیروز وقتی پست عباس در مورد"کوروساوا" رو خوندم تصمیم گرفتم طرح رو عملی کنم.

قضیه از این قراره که قصد دارم در صورت امکان هر هفته یکی ار فیلمساز های بزرگ و تاثیر گذار تاریخ سینما رو در قالب پروژه ای به نام "سینما گران همیشه" در وبلاگ معرفی کنم،برای شروع  به خاطر انگیزه ای که پست عباس بهم داد کوروساوا رو انتخاب کردم.

 به امید خدا تا اخر این هفته اولین پست "سینما گران همیشه" با معرفی "آکیرا کوروساوا" فیلمساز بزرگ ژاپن نوشته میشه.


عطار




 

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 11:15

صدآفرین
فقط یادت نره که برچست «سینماگران همیشه» زیر هر کدوم ازون پست ها باشه که وقتی کلیک کردیم همه اش کنار هم بیان

شکور

عطار شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 13:45

ردیفه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 15:50

خیلیم عالی

توفیقی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 22:43

ایول.
خوش پیشنهادی است!
ترجمه اش این میشه که خیلی خوبه

محمدمهدی رسولی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 07:45

آفرین ب مصطفی عطار ک حضورش همه مون رو دلگرم می کنه . . .

امیر حیدری یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 12:32

دروود بر تو که احساس مسیولیت میکنی. آففففرین بر عطار یزدی.

عطار دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 20:48

قربان همگی,چاکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد