کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در مورد لووین دیویس Inside Llewyn Davis

به نظر من بهترین فیلم سال 2013 (برنده جایزه هیات داوران فستیوال کن) . این فیلم رو نگاه کنید . بعد از تماشا اگر خواستید یک تحلیل  رو براتون تو وبلاگ کپی پیست میکنم که خیلی درست و حسابی نوشته شده . 
نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 13:59

آورین
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:58

من دیده بودمش ولی نمی دونم چرا با کارای برادان کوئن حال نمی کنم و اخرش میگم خوب که چی؟!!!!!
به نظر من بهترین فیلم 2013 که توی همه بخشا درست درمون بود نبراسکا هست

عطار دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 10:50

سعید پشت مشهدی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:49

اون تحلیله رو من میخوام بخونم بزارش تو وبلاگ فیلم رو دیدم و همون جوری که از اون دوتا داداش انتظار داشتم عالی بود.

Faranak Nejati دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 19:55

نبراسکا رو هنوز موفق نشدم ببینم ولى بین اینایى ک دیدم همین فیلم از همه بهتر بود و در عجبم از تعریف و تمجیدهایى ک از فیلم مسخره ى اسکورسیزى شده تا الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد