کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام کنسلی پرژه کلاس فیلم نامه نویسی

بعد از تلاش ها و شکست های متعدد تصمیم به اعلام کناره گیری از پیگیری کلاس فیلمنامه نویسی گرفتم

 

 اقای عقیقی اول گفتن میان حتی روزش هم مشخص شده بود باهاشون تماس گرفته بودم که راجع به هزینه کلاس صحبت کنیم که گفتن نمیتونن و نمیرسن و معذرت خواهی کردن و از این صحبتا....

و دیگر هیچ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مردی با پوتین پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 13:49

شما چتون شد بابا
بیخیال
شکور

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:01

من درک میکنم ایشون رو متاسفانه بعد از زیر قول زدن اونجوری کلاس توسط آقای علیزاد حالا هم آقای عقیقی خب قاعدتا یه ذره سرخوردگی میاره ولی تلاش های خانم اسدی تو برگزاری این کلاس خیلی عالی بود دستشون درد نکنه من خودم ادامه پیگیری و به سرانجام رسوندن این کلاس رو با استادای دیگه انجام میدم تا ایشالا این کلاس هم به سرانجام برسه.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:47

به خانم اسدی :
خسته نباشید و بیخیال
به سعید : سعید اگه باز میتونی همین علیزاد رو جور کن یا حداقل یه کاربلد دیگه
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد