کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

"مسائل مالی"

لازم می دونم تذکراتی مهم مربوط به مسائل مالی رو ذکر کنم.


 1)دوستان دقت کنید هرگاه خواستید برای کانون  هزینه کنید،حتما لطفا!

با من یا خانم نجاتی هماهنگ کنید،در غیر این صورت هیچ وظیفه ای بر دوش ما

برای پرداخت پول شما نیست و ضمنا هیچ وقت فاکتور را فراموش نکنید.


2)هرگاه سوال و ابهامی در باب مسائل مالی داشتید،اول به من و خانم نجاتی مراجعه کنید

مطمئن باشید پاسخگوییم.


3)دوستانی که مقادیری پول در اختیارشون هست که باید به من برگردونن ،

لطفا با زبان خوش پول رو برگردونن! والا خوردن نداره...(همون 4،5 نفر)


4)واقفید که خرج کردن چه آسان و برگشت پول چه سخت!

پس لطفا از انجام هزینه های غیر ضروری خودداری فرمایید.


5)مدیران تولید فیلم ها دقت کنند که باید به طور مرتب پیگیر مسائل مالی فیلم خود از

مسئولین ذی ربط باشند.


و در مورد مسایل مالی جشنواره این هفته هر روز پیگیری شد و آخرین قول داده شده

برای روز شنبه است.تشکر از خانم نجاتی که در غیبت چند روزه من پیگیر این موضوع

و دیگر مسائل مالی کانون بودند.

نظرات 4 + ارسال نظر
مردی با پوتین پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 12:47

صدآورین
شکور

Bashiri جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:27

Avarin ham be khatere peigiriha ham be khatere gozareshe faaliat hatun...

حق طلب یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:20

خوب بود .عکستون هم جالبه

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:47

بسیار هم عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد