کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کامران خان شیردل در نیویورک

خیلی وقت از حضور کامران شیردل دوس داشتنی در جمع ما نمی گذره . . . خیلیا مثل خانم فلاح و خانم شهسواریان اون روز رو جز بهترین اتفاقات زندگی شون می دونستند.خود من ک اصلا نمی تونم حسم رو وصف کنم . . .

همونطور ک خودشون گفتند این بار دعوت دانشگاه های امریکا رو برای اکران فیلم هاشون پذیرفتند(بعد از سه بار رد کردن!) 

این عکس در دانشگاه کلمبیا همین یکی دو روز پیش از استاد کامران شیردل و امیر نادری گرفته شده . . .

استاد در دانشگاه استانفورد هم اکران فیلم هاشون رو داشتند . . . و مثل ما برای دانشجویان صحبت کردند . . .



یاد اون روز به یادموندنی بخیر . . . من بعد از اکران هم با استاد در ارتباط بودم.همیشه سراغ بچه و کانون رو می گرفتند . . . و بدون اغراق مشتاقانه دوست داشتند در کانون حضور داشته باشند . . . این رو خودشون می گفتند . . .

و حالا ما هستیم که باید به کانون و خودمون افتخار کنیم ک پذیرای چنین انسان بزرگ و وارسته ای بوده ایم . . .

پی نوشت:

قدر کانون رو بدونیم!


نظرات 4 + ارسال نظر
شهسواریان پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 18:43

حالا یه کم با اغراق گفتین که بهترین روز ولی خیلی خوب بود :)
بازم خب دعوتش کنین به بهانه های مختلف

اشکان پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 19:14

قدر اینجور آدمای معرکه رو باید دونست...

حق طلب جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 00:09


بهترین حرف هایی که یک مهمون تو تاریخ کانون فیلم می تونه در یک اکران بزنه از نظر من اون روز زده شد.

عطار شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 19:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد