کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تغییر کاربری نشریه , حتما بخوانید و نظر دهید

با پیشنهاد سعید چراغعلی در موردِ یکی کردن نشریه ها , یوسف دوست قبول کرد که کار های نشریه رو به من بسپاره . سه نکته هست :

1.امکان انتشار نشریه قبل از عید وجود نداره (همون طوری که مسوول نشریات گفت و نمیدونم چرا ؟)

2.پنجاه درصد محتویات نشریه در مورد فیلم هست و از کسانی که دستی در نوشتن در موردِ موسیقی , عکس , تءاتر , فلسفه هنر , ... دارند مطالبِ خودشون رو تحویل بدن 

3.نام نشریه به صورتِ موقت "خوانش" هست هر کس اسمی بهتر سراغ داره بگه . مدیر مسوول و سردبیرش خودم هستم و صاحب امتیاز کانون فیلم و عکس 


محمد گلخندان m.pax92@gmail.com

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا ی.د یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 15:39

من اشتباه کردم واین نشریه ومطالبش هیچکدوم از مطالبی که در وقت من آماده شده بود رو در بر نخواهد داشت مگر با درخواست شخصی اون فرد

به آقای گلخندان دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:02

دسته بندی موضوع چرا نکردید؟؟؟؟
چرااااا؟؟؟؟
جهان

nafi3 saleh سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 00:01

علت انتخاب اسم "خوانش" دقیقا چیه؟
تا اونجا که من میدونم قرار بود "نگاتیو" باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد