کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم مینایی / گزارش فعالیت / روایتی در 57 شماره

مختصر و مفید : 80% کار تمام شد و مانده 20 % تدوین و...

  

مشروح اخبار : روز سه شنبه با تامین قسمتی از پول لازم , تجهیزات لازم برای 4شنبه و 5شنبه کرایه شد
روز 4شنبه لوکیشن ها آماده, طراحی صحنه شده و نورپردازی شده, همه چیز آماده ی فیلمبرداری شد.
روز 5 شنبه فیلم برداری کار به اتمام رسید و به امید خدا فیلم پس از تدوین آماده اکران خواهد بود :)
-دوستان فیلم در مرحله تدوین نیازمند یاریتان است!


کپی پیست: جهان

اضافه شده در 11 اسفند ساعت 14:25 :

اعلام فعالین فیلم " روایتی در 57 شماره "
نویسنده و کارگردان : فرشته مینایی
مشاور کارگردان : امید صفایی
فیلمبردار : مهدی رسولی
دستیار فیلمبردار : سودابه...
بازیگران : علیرضا سلامیان . مصطفی عطارپور . فرزام آدی گوزلی
مدیر تولید : پریسا جهانی پور
عوامل تولید : فرزام آدی گوزلی . سعید ایزدی . کسری خلیفه پور
عکاس : ژاله رئوف
با تشکر از : عباس شکوری . سعید پشت مشهدی . کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی.

جهان

نظرات 5 + ارسال نظر
Plus جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 22:12

عشقت رسد به فریاد ار خود به سان حافظ
قرآن زبر بخوانی در چهارده روایت
(چه ربطی داشت؟؟؟؟؟)

خسته نباشید

مردی با پوتین جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:42

در گزارش فعالیت، اسم فعالین هم باید نوشته بشه
مسئولین اساسنامه و وبلاگ بهشون توضیح بدن که چجوری باید نوشته بشه و اصلاً فلسفه اش چیه
به خصوص داستان جشنواره رو براشون بگید خوب
شکور

باشه چشم.
جهان

سعید ایزدی شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 05:26 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم جهانی پور من انتظار داشتم شما بهشون بگید.
ولی حتما یادتون باشه یاد آوری کنید که در اسرع وقت باید این کارو انجام بدند

اوکی
جهان

امیر حیدری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:51

1-مبارک باشه خانم مینایی.
2-احساس میکنم حضور و تعاملتون در کانون و با بچه ها کمه و باید بیشتر بشه.

فرشته مینایی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:29

سلام آقای حیدری
1 ممنون :)
2 آقای حیدری من تنها روزهای شنبه و2شنبه و 3شنبه دانشگاه هستم که در این روزها هم همیشه سری به کانون میزنم . در حال حاضر هم درگیر مسائلی از جمله تدوین و رساندن فیلم به جشنواره هستم.
3 این تصور که من نمیخوام در فعالیت های کانون باشم کاملا اشتباه است و من بسیار مشتاقم که در زمینه های مختلف در کانون فیلم و عکس فعالیت داشته باشم .. :)

:)
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد