کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه کنید / نشریه

من یک گاهنامه تو امور نشریات ثبت کردم .

صاحب امتیاز خودم هستم . این نشریه فرهنگی است و صرفا در مورد فیلم نیست دوستانی که توانایی نوشتن در زمینه های هنری از قبیل فیلم , موسیقی , تـءاتر , عکس , فلسفه هنر , روانکاوی , ... اعلام کنند .

این نشریه گاهنامه است و اخلالی در نشریه خودِ کانون ندارد

این نشریه ارتباطی خاص با کانون فیلم ندارد و پروژه شخصی یا کانونی نیست

دوستان علاقه مند اعلام و یا معرفی کنند

نظرات 5 + ارسال نظر
PLUS چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:00

ورود مبارک بالاخره

مردی با پوتین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 15:32

از اینکه برای کانون کاری نمیکردی عصبانی بودیم
حالا باید از اینکه میخوای کار موازی انجام بدی عصبانی باشیم(من که میگم هر کاری که توش فیلم باشه و در این دانشگاه انجام بشه، کار موازی با کانون ماست)
کشتی خودت رو بابا
شکور

رضا ی.د جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:33

من به گلخندان پیشنهاد دادم اگر کاری میخواد بکنه بیاد در چارچوب نگاتیو ولی نپذیرفت!
این عملش رو هم نمیپذیرم مگر اینکه در قسمت هایی به جز فیلم وعکس وانیمیشن بنویسه!

سعید ایزدی شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 05:32 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم جهانی پور: من الان دقیقا نمی فهمم این که ربطی به کانون نداره چرا باید توی وبلاگ باشه.

اول اینکه این مورد رو باید به خود نویسنده بگید نه به من , در حیطه اختیارات من موضوع پست هایی که دوستان میزارن نیست و بنده اصلا حق دخالت ندارم , تو موارد اینچنینی غالبا دوستان با تذکر به خود نویسنده مانع گذاشتن پست های اینچنینی شدن..
دوم اینکه فک میکنم این پست به هر حال راجع به فیلم و عکس هست اون هم نشریه ایه که تو دانشگاه خودمون قراره چاپ بشه و اتفاقا توسط یکی از اعضای کانونه و باید با آقای گلخندان صحبت کرد که کاش این موازی کاری ها و گاها کم توجهی ها رو به کانون نکنن و برن واسه خودشون نشریه بزنن!!!!
ای چه وعضشه آقای گلخندان :-D
سوم اینکه آیا از لحاظ اساسنا مه ای این امکان برای من وجود داره که پست هایی که از نظرم ربطی به کانون نداره رو حذف یا چرک نویس کنم؟؟؟
به نظرم نویسنده ها حق دارن در صورت رعایت مسایل امنیتی هر گونه پستی رو تو وبلاگ بزارن اما بعدا باید تبعاتش من جمله برخورد منفی اعضا با پست بدشون رو هم بپذیرن تا کم کم شاهد پستای بی ربط به کانون و یا فیلم و عکس نباشیم تا سطح وبلاگ پایین نیاد.
جهان

امیر حیدری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 01:06

بابا گلخندان بعضی وقت ها کارای مستربینی انجام میدی ها. جمعش کن بابا لوس بی مزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد