کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جناب مسئول لوکیشن ...

بنده دوبار حضوری به شما تذکر دادم که یکی از مهمترین کارهای مسئول لوکیش انتخاب درباز کن ها و مشخص کردن زمان حضور آنها در وبلاگ می باشد. مخصوصا با قوانین جدیدی که برای مسئولیت آرشیو و درباز کن ها تصویب کردیم که بسیار مهم است. این برای بار آخره که تذکر می دم هر چه سریع تر درباز کن ها رو مشخص کنید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Plus سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 13:36

با تشکر!
به قول دوستان عذر تقصیر!
اما چند نکته:
اول)دوستانی درباز کن هستند که به هیچ وجه حاضر نیستند ترک مسئولیت کنن و تقریبا کاملا "الکی"یک عدد "لقب" رو به همراه خودشون دارن و سود چندانی ندارن(با کمال احترام)
دوم)بعضی از دوستان به شدت"نا همکاری" می کنن و من نمی دونم جه جوری باید حرف حساب رو بهشون بفهمونم، شاید اگه استعفتا میدادم راحت میشدن
سوم)همون روزی که شما گفتید (بار دوم) من اگه یادتون باشه نشستم و نوشتم، اما متسفانه هنوز چند ساعت خالیه و کسی قبول زحمت نمیکنه!!حتی تو فکرش بودم به خودتون بگم ولی چند روزه زیارتتون نمی کنم که بگم بتون،حتی خواستم دیروز همون برنامه نصفه رو هم بزنم رو سایت اما گفتم شاید چون هنوز برنامه کامل نشده،موجب کدورت خاطر بشه و نمی خواستم دوباره در یه پست دیگه بقیه برنامه رو بزنم، جون عقیده دارم پست کمتر، زندگی بهتر!

در پایان باز هم عذر تقصیر دارم!

نکته بعدی:متسفانه(برای بار هزارم) این جند روزه یکم کارهام به هم ریخته و به شدت درگیرم!اما قبول دارم توجیه نمیکنه !ولی......
در ضمن در توضیح یکی از نکات:شاید اگه یه "سال کفی" مسئول نمیشد این "کم معرفتی ها"هم نمیشد
Plus

سعید ایزدی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 23:14 http://kafankhafan.blogfa.com

در مورد اول و دوم: شما اسمشون رو به من بگو من بهشون تذکر می دم. اگه باز هم اینطور بود من خودم توی جلسه مطرح می کنم. هر چه سریع تر نه اینکه وایسی 7 8 روز دیگه بگی. و برای بار هزارم. دوست من، در تمام مدت می تونی به من زنگ بزنی و به احتمال زیاد پاسخگو هستم و اینکه من نبودم دلیل قانع کننده ای نیست.

شما برنامه رو بنویس. توی وبلاگ اعلام کن که کسی رو پیدا نکردی اونوقت نهاد تصمیم گیری تصمیم می گیره چیکار باید بکنی. بازم می گم هر جایی رو که دیگه دستت بستس و کاری نمی تونی بکنی به من یا دبیر یا نهاد تصمیم گیری خبر بده. در اسرع وقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد