کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

محض محکم کاری / در مورد مصداق حال حاضر دکترین بلای آسمانی تاریخی اکیپ بازی

تا الان دو سه نفر از من در مورد اینکه آیا علت نوشتن دکترین اخیر، دیدن موردی در روزگار حال حاضر کانونه یا نه سوال پرسیده ان؟ و من باس عرض کنم که خیر. در دکترین مربوط به سیاست خارجی به صراحت گفته ام که: «سلام. ازونجایی که من کم کم دارم مرخص میشم یه سری پست که شبیه انتقال تجربه یا نصیحت! یا راهکار برای حفظ کانون هست می نویسم. باشد که گرگیجه بگیرید:»   بنابراین حتماً موردی رو در کانون ندیدم که بخوام براش دکترین بنویسم بلکه یا میخوام یه سری از تجربیاتم رو بگم یا اینکه کانون رو دارای پتانسیل وقوع همچین اتفاقی می بینم که این دکترین ها رو می نویسم. در مورد دکترین اکیپ بازی در حال حاضر مورد خاصی که ببینم افراد یک اکیپ مصلحت اکیپ و رفاقتشون رو در رای گیری ها به مصلحت کانون ترجیح بدن ندیده ام. به صورت مفصل یه دکترین دیگه من باب اینکه آیا باید این نوع دکترین ها نوشته بشه یا نه می نویسم. شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
شهسواریان جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:48

آقای شکوری من متوجه یه نکته ی خیلی ظریف شدم، در بخش نویسندگان شما 1000 تا پست گذاشتین جای تبریک گفتن داره :)

به خانم شهسواریان جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 15:26

صرفا زیاد بودن تعداد پست نه تنها جای تبریک نداره بلکه حتی می تونه منفی باشه
مهم اینه که پست هایی که گذاشته میشن، در مسیر اهداف وبلاگ و کانون باشن
در این صورت بالا بودن کمیتشون جای تشویق داره
امیدوارم که دوستان تعداد بالای پست های من رو منفی ندونن چون من تک تک پست ها رو برای ارتقای وبلاگ و کانون گذاشتم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد