کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس کارگردانی

امروز جلسه دوم کلاس کارگردانی از ساعت

10:15 تا 14:30  در دانشکده علوم زیستی برگزار شد.


عکس از سعید پشت مشهدی

نظرات 7 + ارسال نظر
مهندس پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 19:00

شانس اوردید که پول منو دادید!

مهندس

جهان پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 21:46

پر واضح است که در این عکس برای آقای قدکساز اس ام اس آمده و ایشان مشغول خارج کردن گوشی خود از جیب مبارک و قرائت آن می باشند

اسدی پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 21:57

شادی تون مبارک
واسه شاد شدن ما هم دعا کنید

سعید ایزدی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 01:17 http://kafankhafan.blogfa.com

محسن قدکساز جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 01:47

به خانم جهانی پور:
پُر واضح است که من گوشیم از این خفنا نیست که وقتی انگشتتو میذاری رو صفحه‌ش خودش تایپ میکنه، اگر حرف شما درست باشه من الان گوشی رو گذاشتم روی میز و دارم با انگشتم هی دکمه هاشو فشار میدم و اصلن ترس ندارم از اینکه یه وقت کسی اس ام اس بده و گوشی ویبره بره و از اونجایی که گوشی روی میزه صدای ویبره کلّ کلاسو برداره. باید خدمتتون عرض کنم که دارم حرفهای استاد رو یادداشت میکنم.

صد البته که هر کسی گوشی خفن نداره :-P
و صد البته تر که زیر میز هم میشود اس ام داد حتی حرفهای استاد را :-)
جهان

شکور جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 01:58

آخر کلاس یه عکس دسته جمعی بندازید ازش خوب
این چه وضعشه
سیبیلش مشخص نیست اعصابم خورده
شکور

شهسواریان جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:24

خب عکسی که همه معلوم باشن میگرفتین!
الان من خودمو به زور تشخیص دادم، اولی سمت راست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد