کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بازگشت نسیم نعیمی / اکران قصه ها

تا دو روز آتی سنجاق است( اضافه شده در صبح سه شنبه ٢٩ بهمن توسط مسوول وبلاگ)

دو کارگردان در یک بدن...

دوستان پس از چندین(!) سال خلاصی از دستِ کارگردانِ اکران ها(!!!)ی فوقِ بزرگ، متاسفانه احتمالن گیرِ مدیر(!)-کارگردان-همه کاره- هیچ کاره ای سمج خواهید افتاد!!! این بار نه اما با حبه قندی شیرین که شاید با "قصه ها" یی چه شیرین و چه تلخ...
اعضای محترمِ قدیمی و جدید و حالِ حاضر و حالِ غایب و...
با سلام و احترام
اینجانب نسیم نعیمی، عضوِ کمی تا قسمتی قدیمی و قبل از اینِ کانون، قصدِ اکرانِ بزرگِ فیلمِ "قصه ها" اثر بانو رخشانِ بنی اعتماد را، قبل یا بعد از نوروز (به هر حال امیدوارانه قبل از اکرانِ عمومی در سطحِ کشور) دارم (لازم به ذکر است این اکران، پروژه ای کانونی خواهد بود). خواهشمندم در اسرع وقت فقط موافقت نمایید!!!
اگرم کسی مخالفه همین الان بگه تا خودم ترورش کنم!!!
با تشکر...

naCmoOoOoO!!!!!!!!!!!!!


کپی پیست: جهان

نظرات 12 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:48

به سامنوعلیکم حاج خانم
به سلامتی
عرض شود که پروژه های کانونی باید به رای برسن. همچنین همونطور که خودتوند می دونید، انتخاب مصادیق جشنواره فجر برای اکران در سال کاری کانون هم یه موضوع بخصوصه. به دوستان پیشنهاد میکنم تمام گزینه هایی که فکر میکنن میخوان برای سال جاری برای اکران کشوریش تلاش بکنن رو تو یک جلسه بگن تا بینشون یکی دو تا انتخاب بشه.
به شخصه بین فیلم هایی که دیدم، طبقه حساس رو بسیار مناسب می دونم ولی بعید می دونم که بتونیم موفق بشیم که اکران کنیم.
شکور

مسعود زرگر یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 22:37

من ترجیح میدم اگر قراره اکران فجر داشته باشیم یه فیلم خوب و باحال مثل طبقه حساس باشه.

سعید ایزدی دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 09:34 http://kafankhafan.blogfa.com

همانطور که شکور گفت برای کانونی شدنش باید رای گیری بشه. بهتره توی جلسه بعدی شرکت کنید و وانجا مطرح کنید تا دربارش بچه ها صحبت کنند.

نسیم دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 23:54

دوستانِ عزیز اگه کمی، فقط کمی دقت کرده باشید که حتمن کردید، دیدید ک من این پست و دقیقن برای به رای گذاشته شدن محتواش گذاشتم... :D
با تشکر

خاقانی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 00:10

موافق
تعریفشو شنیدم

Plus سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 19:52

آری

Plus سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 19:54

اصلاحیه:
البته منظورم آری با اکران بود، ولی به نظرم اگه قرار باشه از بین فیلم ها انتخابی صورت بگیره،‌نظر من درباره این فیلم منفیه و به قول دوستان طبقه حساس مهمتره
کما اینکه من این فیلم رو دیدم و صاحب نظر می باشم!

جهان سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:06

طبقه حساس رو ترجیح میدم.مخالف

پیروزبخت چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 12:37

نه طبقه حساس رو دیدم نه قصه ها
ولی اگه هردوشو اکران کنیم خیلی دوست دارم
از اونجایی ک اولین تجربم یه حبه قند با مدیریت خوبه نسیم نعیمی بوده خیلی رای موافق میدم
موافخ

به حاج خانم نعیمی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:22

عرض شود که شمایل پست شبیه رای گیری نیست
به خصوص که رای گیری ها به شدت سر زمان رای گیری تاکید دارن
این رای گیری زمان نداره
حداقل زمان پایان رای گیری رو اعلام کنید
همچنین خانم برخورداری لیست حق رای داران رو اعلام کنن
شکور

شکور چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 19:41

رای من: مخالف

اکران کشوری این ترم کانون، ویژگی های خاصی پیدا کرده
حساسیت ها مانع از اکران هر فیلمی شده
تا وقتی که تکلیف طبقه ی حساس و یا جایگزین اصلی چ برای کانون روشن نشه، با هر اکران کشوری ای که ابهت خفنی نداشته باشه مخالفم
من قصه ها رو ندیدم، ولی چیزهایی که در موردش شنیدم این طور نشون میده که اصلا در حد و اندازه های گزینه هایی که الان برای کانون مطرحه نیست
من حتی پیشنهاد میدم در صورت کنسل شدن طبقه حساس، به فکر گزینه ی مخوفی که به چراغ گفتم باشیم و بعدش دنبال خسته نباشید و حتی در انتها دنبال رستاخیر و بعدش شاید امروز میرکریمی.
وضعیت فیلم قصه ها با وضعیت الان کانون فیلم جور در نمیاد. ما به اکران سفت و سخت تر و پر ابهت تر و پر هیاهوتری نیاز داریم

شاید حتی اکران متروپل برای مسخره کردن و کوبیدن فیلم در حضور استاد! هم در حال حاضر برای کانون مفید تر باشه تا اکران قصه ها
شکور

برخورداری پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:32

حق رای داران:
شکوری
چراغعلی
ترابی
ایزدی
جهانی پور
قدکساز
زرگر
مثبت
صالح آبادی
پیروزبخت
مریم حیدری
فرامرزی
محمدنیا
طلاکوب
سلیمیان
یوسف دوست
قاسمی
قربانی
اسدی
همایون روز
خداقلی
پشت مشهدی
نجاتی
شهسواریان
عبقریان
عبدی
برخورداری

مجموع 27
حدنصاب 7

این افراد هم حق رای دارن:
ضمیری
طقرایی
زارعی
پرهیزگار
لقمانی
گلخندان
علیپور

مجموع 34
حدنصاب 9
برخورداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد