کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالین/کلاس فیلمنامه نویسی

طراحی پوستر رو آقای چراغعلی و طراحی تراکت رو آقایان یوسف دوست,قدکساز و چراغعلی زحمت کشیدن.

بقیه بچه هایی که تو جسبوندن پوستر فعالیت داشتن:

طلاکوب , پیروز بخت , شهسواریان , اعتماد , همایون روز , مرزوقی , بخشنده , سلطانی , گلخندان , سه قلو های شیمی , قربانی , زرگر, عبقریان , برخورداری , سه قلو های روسی , مرادپور , ارشادی و اسدی.

هماهنگی ها با استاد رو هم آقای پشت مشهدی انجام دادن.

کار ثبت نام بچه ها رو هم من دارم انجام میدم :)


هماهنگی با بچه ها برای چسبوندن پوستر هم از دیگر فعالیت های من بود :)

آقای زرگر هم برامون گوشی گیر آوردن.

اصلاحیه 27 بهمن 8:58pm .

آقایان مثبت و ارشادی در پیدا کردن گوشی فعالیت داشتن ( اصلاح شده در 30 اسفند 11:54am با عرض پوزش )

نظرات 12 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:35


درود :)

درود به تو دوست عزیزم که کمکمون کردی
اسدی

جهان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 20:54

خسته نباشید

Plus شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 20:58

من هم جزء فعالین هستم!
من به کلی از اقوام سپردم گوشی دست 2 بیابند برام!
و انصافا دوندگی داشت خداییش حداقل در حد چسبوندن 1 پوستر.

شکور یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:51

متاسفم که نمی تونستم کمکی باشم
شکور

اسدی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 20:53

به آقای مثبت :
در این باره فقط میتونیم ازتون تشکر کنیم . بر اساس قوانین فیزیکی چون در قبل و بعد از تلاش های شما تفاوتی وجود نداره( دلتا تفاوت برابر با صفره) کار انجام شده برابر باصفر در نتیجه فعالیتی صورت نگرفته.
به آقای ایزدی:
آیا طبق اساس نامه چنین تلاشی فعالیت حساب میشه؟

اسدی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 21:03

به آقای شکوری:
نه خواهش میکنم این چه حرفیه حضورتون کمک بزرگی بود و البته مشاوره هایی که ازتون میگرفتیم :)
متاسفانه چنین کمک های بزرگی در اساس نامه نمیگنجه :(

Faranak Nejati دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 07:57

من فعالیت نداشتم متاسفانه، و پوستر هایى که به من محول شده بود رو آقاى گلخندان چسبوندن

PLUS دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 08:04

این حرف شما مشکل منطقی داره
پس با این حساب اگه هیچ کسی برای ثبت نام نیاد،پس هیچ کسی فعال نباید نامیده بشه!!چون دلتا صفره
پس اگه کسی 1 پوستر بزنه و کسی به خاطر اون پوستر نیاد برای ثبت نام،پس اون فرد نباس فعال حساب بشه!!
هرچند ما برای کانون کار کردیم و اجرمون با شکور!!!

به خانم اسدی دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 13:35

در مورد ماهیت عملی که برای کانون فعالیت محسوب میشه، در اشتباهید
مهم فعالیته نه نتیجه ی حاصل شده
مصداق بسیار روشنش هم کلاس بازیگری خانم نجاتی هست که کلی زحمت کشیدن و فعالیت کردن ولی به نتیجه نرسید
مهم اینکه که فرد تحت مدیریت مدیر اجرایی یا مسئول سمت یا دبیر، وقت و انرژی یا امکانات صرف کرده باشه.
حالا به نتیجه برسه یا نه مهم نیست

شکور

Plus دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 14:45

مرسی جناب شکوری!
مرسی
من عاشق آدم های منطقی ام!

nafi3 saleh سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 14:52

به اسدی:ضمیری هم جزو فعالین پوستر زنی می باشد...

اسدی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 10:44

به آقای شکوری :
بله صد البته حق با شماست من هم بابت تلاش های آقای مثبت تشکر هم کردم اما خوب نمیدونستم این تلاش فعالیت محسوب میشه یا نه از آقای ایزدی به کمک دنیای مجازی سوال کردم که جواب ندادن
به خانم جهانی :
مرسی . همه ی بچه هایی که زحمت کشیدن خسته نباشن از همه دوستانی که تلاش کردن مچکریم ایشالا تلاش ها نتیجه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد