کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس فیلمنامه نویسی

به نام او...

میدونم یه کم دیر شد اما امیدوارم خوب بشه ...  

 کلاس فیلم نامه نویسی با تدریس استاد علی اکبر علیزاد.

پنج شنبه ها ساعت 10-12

امیدوارم با استقبال بچه ها رو به رو بشه و مورد پسند باشه

هزینه کلاس برای بچه های کانونی 40 هزار تومان , بچه های دانشگاه خودمون 50 هزار تومان و دانشجویان دانشگاه های دیگه 70 هزار تومانه

مدیران اجرایی من و آقای پشت مشهدی هستیم .

نظرات 9 + ارسال نظر
شکور جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 21:04

این تصویر یه مشکلی داره. وبلاگ سخت باز میشه
شکور

بنده در تلاشم اتفاقا
جهان

اسدی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 21:24

میتونم سایزشو کوچیک کنم ... اگر نیاز هست..

من یع بار سایزش رو کوچیک کردم ولی هنوز وقت نکردم چکش کنم.خودم یه کاریش میکنم.ممنون
جهان

اسدی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:35

یک ورود سنگین برای یک شخصیت_ ....... در اولین پست

جان؟؟
متوجه نشدم!!
خیلی خوب پست گذاشتی.من بعنوان مسوول وبلاگ راضیم.افرین :-)
جهان

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 00:51

پنجشنبه ها خیلی بده با کلاس کارگردانی تداخل داره تو رو خدا عوضش کنید
ای که دست می رسد کاری بکن

Plus شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 13:47

آقای پشت مشهدی!
اخرین اخطار!
پول منو بدید!
میام کلاستون رو منحل می کنم ها!!!!!
بترس از من!!!!!!

کلاس ما چه ربطی به طلب شما داره...؟!!!!
اسدی

اسدی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 19:46

من واقعا متاسفم که این کلاس با کلاس کارگردانی تداخل داره اما واقعا از دست ما کاری بر نمیاد . ما حتی تبلیغات رو دو هفته عقب انداختیم تا شاید بتونیم زمان بهتری برای کلاس پیدا کنیم . اما استاد تایم دیگه ای نداشتن ....

به آقای قربانی
شما که خودتون در جریان کار ها بودید ای بابا شما دیگه یه همچین چیزی نگید
اسدی

Plus شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:08

من این حرفها رو دیگه نمی فهمم!
هر جا که سعید خان نامی ازش باشه،باید اونجا تاوون پس بده تا وقتی بی حساب نشدیم.
خلاصه اینکه بترسید....
به قول حضرت :
تیر آه ما ز گردون بگذرد حافظ خموش/رحم کن بر جان خود پرهیز کن از تیر ما
خلاصه از ما گفتن بود......

مرضیه لقمانی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 10:23

سلام میشه لطفا کلاسای فیلمنامه نویسی روز دیگری مثلا شنبه ها یا یکشنبه ها برگزار بشه؟؟؟میشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

asadi شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 02:56

نمیدونم اصن چی شد دلم خواست یه سری به پست های قبلیم بزنم ... و خیلی سریع رسیدم به این اولین پست ... چند شب پیش خواب دیدم کلاس رو با سعید عقیقی تشکیل دادیم ... البته مدیر اجراییش من نبودم و خانم نجاتی بود ...

یادش بخیر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد