کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

Dallas buyers club

دیشب بالاخره به آرزوم رسیدم و Dallas buyers club رو دیدم... 

 

  

 

 

 

راستش بیشترین دلیلی که دوست داشتم این فیلمو ببینم بازی Jared Leto بود چون یکی از طرفداراشم،هم آهنگاش و هم فیلماش،و وقتی فیلمو دیدم کاملا انتظارم برآورده شد.از نظر من فیلم داستان خوبی داشت(البته این کاملا نظر منه)موضوع خوب بود.داستان تلاش یک نفر که مبتلا به ایدز شده و هرکاری میکنه و به هر دری میزنه تا دارو گیر بیاره و زنده بمونه. بازی Matthew mcConaughey فوق العاده بود و اصلا باور نمیکردی این آدم لاغر و بددهن همون آدمیه که تو مراسم گلدن گلوب یا تو فیلمای دیگه اش دیدی،اصلا انگار با لاغر شدنش یک آدم دیگه ای شده بود،یک شکل دیگه ای شده بود و کاملا تونسته بود نقش یک آدم بیمار که هرکاری میکنه رو دربیاره. 

ولی به نظرم بهتر و معرکه تر از اون Jared Leto بود.یک آدم ترنس که هیچ امیدی برای زندگی نداره و به شدت بیماره.فوق العاده بود.کاملا حس میکردی که این آدم مشکل روحی داره،معتاده و بیمار.با اون صدای نازک و حرکات زنانه و ادا اطواراش به نظرم کاملا مستحق گلدن گلوب بود و حتی اسکار.اصلا باورم نمیشد این صدا همون صداییه که این همه آهنگای قشنگ میخونه اونم با اون قدرت صدا.حرکاتش عالی بود و یک لحظه واقعا فکر کردم این اون کسی که من میشناختم نیست.به نظرم کاملا برای این نقش مناسب بود و بهترین بازی ای که میشد رو ارائه داده بود.من که میگم اسکار حقشه.

Jennifer Garner هم خوب بود و در نقش یک پزشک خوب بازی کرده بود. 

راستش من از این فیلم به شدت خوشم اومد چون هم یک مسئله مهم رو بیان کرده و نشون داده بود و هم بازی هاش فوق العاده بود.من حتی میخوام دوباره ببینمش. من که میگم ببینیدش.

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 16:40

اگه تو کانون نداریم، میتونید بریزیدش که بگیریم ببینیم دعاتون کنیم؟
شکور

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:00

اتفاقا چون به شدت دوست داشتم این فیلمو ببینم گفتم آقای یوسف دوست دانلود کنن و الان تو کانون هست.حتما ببینید.

اسدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:42

نمیدونستم این فیلم تو وبلاگ معرفی شده
این فیلم فوق العادس . اینجاست که باید گفت زیبا ترین خاطراتمان نگفتنیست مسلمن هرگز نمیتونیم این فیلمو اکران کنیم اما فوق العاده بود .
اولش تا حتی بعد از یک ساعت اول (شاید تا دقایق آخر فیلم ) فکر نمیکردم قراره همین آدم بد دهن و لایق منشوری شدن قراره بشه نقش اول اما اسکار حقش بود خیلی خوب بود هرکی ندیده حتما بره ببینه فوق العادس

نقش اول منظورم قهرمان داستان بود حتی اونجایی که خانم دکتره حاضر شده بود باهاش بره بیرون داشتم از تعجب شاخ در میاوردم چون از دید من این مرد یک شهروند درجه دو محسوب میشد و دکتره درجه یک نمیدونم تو جامعه ی اونا مردم چطور فکر میکنن و منتقدا چی گفتن
اسدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد