کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برف/ بالاخره یک فیلم نامه عالی

این فیلم ارزش اکران را دارد. 

 واقعا از دیدن این فیلم لذت بردم.

راستش اصلا فکر نمی کردم امسال با بلیط هایی که داشتم بتوانم فیلم خوبی در جشنواره ببینم. تا اینکه فهمیدم نویسنده آخرین بلیط جشنواره مهکام است. کمی امیدوار شدم. مطمئن بودم از فیلم بدم نمی آید ولی انتظار این فیلم را نداشتم.


واقعا فیلم نامه اش عالی بود. شروع خوب. دادن اطلاعات جز به جز. نه آنقدر کند که بیننده خسته شود و نه آنقدر تند که بیننده نتواند فکر کند. همه چیزش سر جای خودش بود. شخصیت ها به خوبی شکل گرفته بودند و هر شخصیت به همان میزانی که ببینده لازم داشت پرداخت شده بود.


باقی موارد هم به نظرم خوب بود. کارگردانی سطح بالا. بازیگری متوسط رو به بالا. فیلم برداری فوق العاده. صدا گذاری عالی.


در کل واقعا راضی هستم که این فیلم را دیدم و اگر شرایطش مهیا باشد به شدت علاقمند به اکرانش در دانشگاه هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 09:57

خیلی هم خوب
اکران کنید , یاریتون میکنیم

حق طلب پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 12:02

منم شنیدم خوبه

پیروزبخت پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 14:18

من این فیلمو تنهایی دیدم خیلی دوس داشتم برای اکرانش اقدام کنم اما چون از این چیزمیزای مثل صدا و تصویر و فلان و فلانها چیزی سر در نمیارم نمیدونستم انتخاب خوبی خاهد بود یا نه!

بسیار فیلمنامه دقیقی بود

مرادپور یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 01:19

واااااى! اولا چه خوب ک نظرتون و نوشتىن, چون بعد فىلم ندىدمتون نظرتونو بپرسم! منم ب شدت از فىلم راضى ام, اىنکه اخرىن فىلمى ک دىدم جبران همه فىلماى بدى ک دىدم شد! موافقم با اکرانش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد