کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بازگشایی پرونده اکران انیمیشن با همکاری گلوری

به نام خدا

همونطور که قبلا هم گفته بودم این پروژه کنسل نشد و متاسفانه صرفا به تعویق افتاد.

ایشالا از فردا پیگیر اکران انیمیشن دانشگاه هیولاها با دوبله گلوری خواهم بود :-)

جهان / مدیر اجرایی

نظرات 8 + ارسال نظر
یه پیشنهاد دارم پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 01:20

به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت به شدت پیشنهاد دارم شما طرحتون رو بذارید: بررسی تاریخچه ی هنر دوبله انیمیشن در ایران «همراه با نمایش انیمیشن باب اسفنجی و نپتون شاه»...
من اخیراً متوجه شدم دوبله ی شاهکار این انیمیشن جزو کارهای اولیه ی این شرکته بنابراین به نظرم خیلی مناسبه که این انیمیشن نمایش داده بشه.
ملت از خنده خواهند مرد
و همه برای دیدنش هجوم خواهند آورد

شکور

چه خوووب :-)
میشه بدید من ببینمش؟؟
واسم جالب شد واقعا
جهان

به جهانی پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 01:29

البته
فقط بگم به هرکی دادم دیده، بعدش رفته تو کما
شکور

بنده قرص فشار خون میخورم که فشارم بالا پایین نشه از هیجان :دی
شما بی زحمت شنبه بیاریدش.ممنون از پیشنهادتون:-)
جهان

مرادپور یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 01:46

باااارىک... موفق باشى...

قربانت
جهان

شکور یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 21:45

دومین پیشنهاد من، هیولاها علیه بیگانگانه
شکور

مرسی مرسی :-)
جهان

یاسین سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 02:09

باید خدمتتون عرض کنم که دوبله در برابر دوبله اشکان صادقی هیچی نیست
خواهشا قبل از تصمیم این دوبله روهم ببینید

یک سوال:
دوبله اشکان صادقی چیست؟؟
جهان

یاسین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:39

اشکان صادقی رییس گلوری قدیم بود همون گروهی که 12 سال پیش شرکت هیولا ها رو دوبله کردن
به صورت افتخاری این کار رو هم دوبله کردن

یاسین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:42

هر دو تا دوبله رو می تونید ازینجا دانلود کنید

یاسین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:42

http://tinyez.net/tt1453405

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد