کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت حق رای

تا سه روز آتی سنجاق است

سلام

برای معاونت حق رای من با فایزه محمدنیا (از سه قلوهای روسی)، نفیسه صالح آبادی و شیدا ضمیری(هر دو از سه قلو های شیمی)صحبت کردم و اعلام آمادگی کردن. با شناختی که من ازشون پیدا کردم هر سه بسیار مشتاق بودن و وظیفه ای رو که بر عهدشون باشه به نحو احسن انجام خواهند داد. به ترتیب اولویت:


1.نفیسه صالح آبادی

2.فایزه محمد نیا (فقط به این علت که تابستون نمیتونن بیان کانون،ولی وبلاگو کامل چک میکنن،اولویت دوم شدن)

3.شیدا ضمیری

نظرات 14 + ارسال نظر
برخورداری جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:12

اسامی حق رای داران:
ترابی
ایزدی
زرگر
جهان
سلیمیان
نجاتی
یوسف دوست
رسولی
طلاکوب
حیدری
شکوری
قدکساز
چراغعلی
عطارپور
زین العابدینی
قربانی
اسدی
پشت مشهدی
بشیری
فلاح
توفیقی
مثبت
برخورداری
...............
در مجموع 23 نفر
حد نصاب 6 نفر

محسن قدکساز جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:21

1

جهان جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:23

بعنوان پیشکسوت!!! این سمت باید عرض کنم که :
تا جایی که من میدونم توی تابستون مهم ترین چیز برای مسوول حق رای چک کردن وبلاگه!!!
در واقع کلا اعلام فعالین چون فقط تو وبلاگ صورت میگیره همین موضوع برای مسوول حق رای کافیه چون جلسات هفتگی هم نداریم دیگه!!
بعنوان مسوول وبلاگ هم باید عرض کنم که خانم محمدنیا به وبلاگ بیشتر سر میزنن و میدونم دسترسی خیلی خوبی هم به نت داره پس به مشکل نمیخوره.
اما از طرفی هم خانم صالح آبادی مدیر اجرایی عکاسی بودن تو تابستون و یادمه ازشون کللی تعریف شنیدم و مسوولیت پذیرن.
یه ذره انتخاب بین این دو عزیز سخت شد
کلی فکر کردم...
محمدنیارو تو کانون زیادتر از نفیسه دیدم و میدونم که جلسات هفتگی رو هم تو طول ترم زیاد میاد و میتونه به برخورداری کمک کنه... به محمدنیا رای میدم :-)

رضا ی.د شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 00:21

خانم صالح آبادی

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 01:55

گزینه یک رو کم میشناسم ولی فکر می کنم گزینه خوبی هست
گزینه دو فرد کاری و دقیقی می باشند+حرفهای خانم جهانی پور
گزینه سه شناختی ندارم
پس :
رای من : خانم محمد نیا

شکور شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 02:18

نفیسه صالح آبادی
شکور

آقای مثبت رای دهنده شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 08:40

1

ترابی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 21:58

1. صالح آبادی

مسعود زرگر شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 22:20

1

راد شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 23:12

خانم محمدنیا

راد به مسئول حق رای شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 23:18

من در پروژه ی خرید بلیت فجر به قربانی کمک کردم.
اگر این پروژه و فعالیتم محسوب میشه لطفا من رو مشمول حق رای داران کنید.
ممنون

بشیری یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 10:57

خانم صالح آبادی

برخورداری یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 20:29

نفیسه صالح آبادی

دوستانی که حق رای دارید....رای بدید دیگه

سعید ایزدی پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 02:31 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم صالح آبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد