کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بالاخره یک فیلم فوق العاده / طبقه ی حساس

من اصلاً به کارگردانی تبریزی اعتماد نداشتم. این فیلم اعتماد من رو بدجور جلب کرد:

کارگردانی فوق العاده

موسیقی بسیار خوب

ایده و داستان و فیلمنامه ی خیلی خوب

تدوین فوق العاده

جلوه های ویژه ی خیلی خوب

عطاران خیلی خوب. بازیگرای خیلی خوب

همه چیز خیلی خوب

این بهترین فیلمی هست که در این جشواره دیدم. از دست ندید چون ممکنه بعداً به صورت سانسور شده ببینید.

شکور

پوستر فیلم «طبقه حساس» با بازی رضا عطاران

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم حیدری پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 19:46

چه عجب بالاخره یه فیلم خوبم پیدا شد .خیلی دلم خواست زودتر ببینمش

جهان پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 20:29

چه خوب

علی عبدی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 21:03

موافقم مخصوصاً تدوین و فیلمنامه رو من خیلی راضی بودم ازش.
فقط به نظرم روی پایان‌بندی فیلم نسبت به بقیه قسمت‌ها کمتر فکر شده بود و می‌تونست خیلی بهتر از اینا باشه. شاید می‌خواسته زودتر برسونه به جشنواره.

خیلی خوبه که به وبلاگ سر میزنید و کامنت هم میزارید :-)
آفرین
جهان

ترابی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 21:56

من هم امروز خیلی از دیدن این فیلم راضی بودم
کارگردانی و تدوین و البته فیلم نامه قاسم خانی خیلی خوب بودن
مرسی آقای شکوری که اون دعوا رو راه انداختید که ما هم امروز بتونیم این فیلم رو ببینیم

سعید ایزدی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 21:59 http://kafankhafan.blogfa.com

خوب از کجا شروع کنم
بر عکس تو من خیلی خوشم میاد از کمال تبریزی. و کلا از تیم تبریزی قاسم خانی عطاران. ولی با این فیلم زیاد حال نکردم. یه سری موارد بود که خیلی توی ذوق می زد و همین باعث شده بود که از فیلم به طور کامل خوشم نیاد و اون رو متوسط بدونم. هر چند موارد خوب زیاد گفت.
عیر موارد زیر به نظرم باقی فیلم واقعا عالی بود.
اول سکانس های بد:
1. کلا قسمت فورتن کاملا روی اعصاب بود. نشون دادن یه روحانی که داره با لباس معمولی دیوار رنگ می کنه و بعد سوار موتور میشه و می ره. یه صحنه کاملا کلیشه ای و مسخره که اصلا لزومش رو توی فیلم درک نمی کنم.
2. سکانس هایی که توی بهشته. خیلی لوس از آب در اومده بود. یه طنز مسخره و لوس داشت. اصلا به نظرم خوب نبود. و فقط رنگ و لعاب داشت.
3. اون قسمت آخر که توی قبرستون عطاران داشت با قاسم خانی صحبت می کرد دیگه خیلی افتضاح بود. فقط برای اینکه یکی به عطاران بگه تو زنده بودن چقدر به زنت برسی ساخته شده. آخه چرا باید با مرده حرف بزنه. تازه با شوخی های مسخره آخرش . می رو بکنه بزاره رو سرش الکی بخنده. چرت بود حاجی چرت.
انتخاب بازیگر:
1. پانته آ بهرام: اصلا بهرام به این نقش نمی خورد. حاج خانم بودن اصلا و هیچ جوری با بهرام جور در نمیاد. اصلا نمیشه تصور کرد که بهرام با این ظاهر یه حاج خانم باشه. اونم زن کسی مثل عطاران با اون گریم عالیش.
2. فروتن: این کاملا یه وصله ناجوره برا فیلم. اصلا درک نمی کنم. هیچ جوره که چرا یکی مثل فروتن که نقش خوردست رو باید بیاد اینجا یه 2 دقیقه در نقش روحانی نشون بدن. اونی که هر کی می بیندش یاد یه جوون غیرتی و دعوایی می افته. باید اون رو توی نقش روحانی قبول کنه؟ این انتخاب بازیگر افتضاح بود.
تدوین:
قسمت هایی که یک هو می ایستاد و ثابت می شد. خیلی زیاد بود و آخرش کاملا روی اعصاب بود چیری که اگه کمتر بود به شدت باعث عالی شدن فیلم می شد ولی دیگه خیلی زیاد ازش استفاده شده بود.

حق طلب جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 03:28

چقدر حرفای ضد و نقیض می شنوم این روزا از فیلما

آقای مثبت کوله بار تجربه جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 12:50

دیشب رفتیم قصه ها رو دیدیم، محمد رضا فروتن اومد نشست پشت من!!!
(خب که چی؟)
اخه دیدم اسمش به این پست ربط داره گفتم برای خالی نبودن عریضه گفته باشم یه چیزی که آورده اند:
حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان. این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

اصلا اونقد این نظرت به پست ربط داشت که اگه اساسنامه و قوانین وبلاگ دستام رو نسبته بود میخواسم پست رو حذف کنم نظر تو رو پست کنم قناری.
شکور

آقای مثبت قناری شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 08:47

به شکور:
خوش چمنیست عارضت،خاصه که در بهار حسن
حافظ خوش کلام شد،مرغ سخنسرای تو

هان ای دل عبرت بین، چی میگی تو؟!
شکور

آقای مثبت اهل نظر(به شکور) شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 13:56

تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است
گفتم کنایتی و مکدر نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد