کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ستاره که هیچ، یک لایک هم نداشت... / لذت تماشای فیلم های چرت با عطار

با خانم تدریس، امیرحیدری، محمد فرامرزی و مصطفی عطارپور رفتیم که فیلم طبقه حساس کمال تبریزی رو ببینیم ولی درعین تعجب دیدیم که نه تنها نمایش این فیلم کنسل شده بلکه یه فیلم از فیلم های کار اولی جایگزین اون شده!

در این راستا با رهبری امیر حیدری رفتیم یه دعوای اساسی و معرکه راه انداختیم طوری که ملت زبون بسته هم تونستن خودشون رو کنار ما قرار بدن و کل سینما آزادی رو بهم ریختیم و یکی دو نفر هم روشون بدجور کم شد... خلاصه که رئیس سینما مجبور شد خودش بیاد باهامون صحبت کنه و طبق توصیفاتی که خودمون دیدیم (امیدوارم که دروغ و حیله نباشه) جلوی رومون به تهیه کننده ی فیلم (نوروزبیگی) زنگ زد و یه اکران ویژه برای این مشکل تو روز 5شنبه برای امثال ما که بلیط داشتن جور کرد. همچنین گفت حالا که تا اینجا اومدید میتونید برید فیلم جایگزین طبقه حساس رو هم ببینید. یعنی فیلم 5ستاره.


setareh5 akz.ir  نقد فیلم پنج ستاره

 

 

5ستاره فیلمی با حضور بازیگرایی مثل شهاب حسینی، امید رحانی، همایون ارشادی و همچنین بازیگرهای معلوم الحالی مثل بهنوش بختیاری و همچنین نابازیگرهای اسم درکرده ی بی هنری مثل سحر قریشی و لیلا بلوکات، آش شعله قلمکار افتضاحی بود که شاید دیدنش بدون حضور عطار، یکی از احمقانه ترین کارهای قابل انجامه. ولی با حضور عطار در صندلی کنار من، ما دوتا اونقد به فیلم خندیدیم، اونقد خندیدیم که من دیگه ترسیدم الان بیان پرتمون کنن بیرون. (لازم به ذکر نیست که فیلم قرار نبود کمدی باشه و حتی با پایانی تلخ تمام شد.)

پیشنهاد میکنم اگه فیلم چرتی دارید، حتما عطار رو با خودتون ببرید... عطار با شما و فیلم و سالن سینما کاری خواهد کرد که یکی از بهترین سینما رفتن های زندگی تون میشه...

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 20:36

مرسی دبیر
آقای عطارپور خعلی خوبن در تمسخر افلام ش

امیر حیدری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:47

و البته که من و ممد فرامرزی (چون کنارمون عطار نداشتیم) وسط فیلم اومدیم بیرون.

به خانم جهان
خدمت گزاریم.

:-)
جهان

عطار سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:55

چاکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد