کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بالاخره فیلم خوب خانه پدری رو دیدم اما پشیمانم


من اگه مستند ساز بودم حتما راجع به حال و هوای یک اکیپ دوست برای رسیدن به فیلم های جشنواره یک فیلم می ساختم. فیلم خوبی می شد.خب حالا که نیستم.


در ادامه فیلم لو نمی رود.نگران نباشید.


پشیمانم نه به خاطر دیدن فیلم بد ،به هیچ وجه بلکه پاسخ به این سوال رو باید فلسفه دانان سینما بگن.....
  
یک کارگردان برای چی فیلم باید بسازه؟برای لذت بردن شخصیش از سینما؟برای دغدغه سینماییش؟برای به لذت رسوندن مردم؟برای عوض کردن دنیا؟برای معروف شدن؟دغدغه اجتماعی ....

اگه پاسخ سوال دغدغه اجتماعی باشه تاچه اندازه جایزه تلخی یک موضوع رو عریان به تصویر بکشه؟می تونه این جور فکر کنه که نکنه این تلخی روی آدمی تاثیر خیلی بدی بزاره؟یا می تونه بگه تلخی باید نمایش داده بشه تا تاثیرشو بزاره .

این فیلم که مردها ظالم های واقعی در حق زنان نشون داده شدند و برای مدتی از مردها بدتان می آید آ نقدر روح منو اذیت کرد که در طول فیلم داشتم به این فکر می کردم که راجع به این فیلم خوش ساخت با موضوع جسورانه آن چه قضاوتی باید کنم؟خیلی پسندیدم/پسندیدم/میانه/نپسندیدم/اصلا نپسندیدم (چه نام های جکی!بهتر بود عالی و خیلی خوب و خوب و... می زاشتند ،مگه خواستگاریه؟!)
بالاخره بلیط را داخل پسندیدم انداختم.اما از شما چه پنهون ،از دیدن این فیلم پشیمانم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:53

انشالله در روزهای آینده من هم میرم میبینم.

خاقانی سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 00:38

فیلمو ندیدم. گاهی یه دغدغه ی ذهنی اون قدر برای خودت تلخ و آزاردهنده اس که نمیتونی زهرشو بگیری.

شکور پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 20:20

وقتی سکانس اول تموم شد تا 40 دقیقه نفس کشیدن یادم رفت
شکور

حق طلب جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 03:39

گفتم به شدت .....
فیلم، پارسال برا همین اکران نشده بوده دیگه.گفته بودن باید اون سکانسو حذف کنی و عیاری گفته اونو حذف کنم چی می مونه از فیلم .راست گفت. بازیگر نقش مادر خانواده هم خیلی خوب بازی کرد واقعا.
دقت کردین تو فیلمای عیاری بعضی صحنه ها هی تکرار میشه .بعضی دیالوگ ها.شاید می خواد مثل زندگی باشه.
این تغییر زمان ها هم خیلی عالی نشون داد.
حیف تو بخش مسابقه نیست.
انتخاب بازیگرها هم عالی بود غیر یه دختره که فکر کنم دماغ عملی بود برا زمان گذشته!
و اینکه نقش شهاب حسینی معاصر نیز به شکل دیگری اشتباه پدر و پدر بزرگ را ادامه می دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد