کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخر عمر

سلام دوستان
متاسفانه بعد از پنج سال حضور تو کانون این آخرین ترم حضور من میشه راستش الان ترم آخر ارشدم و از ترم بعدش سربازی ام و بعدش هم قاعدتا نیستم
از الان دارم دلتنگ کانون میشم اصلا حس خوبی نیست جداشدن از کانون شک نکنید :-( ... 

این پست راستش برا اینه که جدیدا بخاطر کامنت ای که من در مورد وبلاگ دادم بعضی ها ناراحت شدن و اصلا دوست ندارم این آخر عمری کسی از من ناراحت شه به همین خاطر از همه کسانی که از اون کامنت من ناراحت شدن عذرخواهی میکنم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
mr.plus شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 08:44

where is my demand?

اسد الله اکبری شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:30

این کار با ما نکن مرد

باریکلا آقای اسدی :-)
زیاد سر بزنید آقا
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد