کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت آرشیو

تا سه روز آینده سنجاق است

سلام به همه


من با چند نفر  صحبت کردم  برای این مسئولیت که

به این افراد رسیدم .هیچ اولویتی برای انتخابشون

نمیذارم و حتی هیچ تبلیغی( به نظرم خودشون تبلیغ کنند بهتره)

. فقط که از نظر من شایسته این مسئولیت هستند.

(ترتیب ارائه شده : ترتیب صحبت با افراد)

 

 

- خانم مریم حیدری :

 

از زمانی که وارد کانون شدم هدفم این بود بتونم عضو کارآمدی باشم

و کمک بکنم .حالا چه یه کار کوچیک انجام بدم چه بزرگ .برای کار آمد بودن

باید کم کم وظایف بزرگتری رو قبول کنم تا شاید بعد ها بتونم

مسئولیت های بزرگتری داشته باشم .به نظر خودم این نقطه ی خوبیه

برای شروع  وبرای یادگرفتن بیشتر وبهتر امور ، از قدیمی های کانون.

وبرای همینم  کاندید شدم .خودم رو  آدم  دقیق و مسئولیت پذیری میدونم

و اگر کاری رو قبول کنم سعی میکنم به بهترین شکل انجامش بدم


- خانم محمدنیا :


من بعنوان ی عضو تازه وارد تو ترم گذشته تو کانون و بودن توی جو

کسایی ک تلاش زیادی برای کانون داشتند علاقه مند شدم

ک منم نقش جدی تری بگیرم و بتونم مسئولیتی ارو ب عهده بگیرم

و اگه رای بیارم تلاشم  برای انجام دادن این مسئولیت ب بهترین

نحو ممکنه و امیدوارم ک با کمک دوستان بتونم موفق بشم


- خانم نیلوفر شهسواریان:


ترم دوم جامعه شناسی هستم

تصمیم دارم از این به بعد خیلی بیشتر به کانون سر بزنم،
نه فقط به این خاطر که شاید مسئولیتی رو به عهده بگیرم
قبل از دانشگاه هم در کانون های زیادی عضو بودم و
با کار گروهی آشنا هستم. یک از آنها که از بچگی عضوش بودم
 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است
 که اگر بشناسیدش با فعالیت هایش آشنا هستید.

تازه وارد که هستم ولی آنقدرها هم کم تجربه نیستم!


نظرات 23 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 01:15

من هم میخوام معاون آرشیو بشم ولی متاسفانه این قید رو که باید ترم بعد معاون مسؤول اصلی بشه رو نمیتونم داشته باشم چون این ترم آخر منه تو کانون و از ترم بعد سربازیم و بعدشم نیستم :-( یه سوال اساسنامه ای آیا میشه استثنا قایل شد و منم کاندید بشم بدون حضورم در ترم بعد در کانون یا نه? اگر نمیشه که همین جوری هر کمکی که میتونم به مهدی قربانی و معاونش میکنم.

رضا ی.د شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 01:22

من له این دلیل که در اینکار هیچ تخصصی از هیچکدوم از این 3نفر ندیدم وتخصص از نظر من باید حد اقل در زمینه ی کامپیوتر باشه...دید هنری و...مهم نیست فعلا!ممتنع میدم ومعتقدم گزینه ی بهتری معرفی کنید آقای قربانی ...آرشیو کانون یکی از سرمایه های کانونه! من به شخصه پیشنخاد میکنم با توپ شکن صحبت کنید برای معاونت

جهان شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 02:29

ببخشید یه سوال :
مسوول آرشیو باید چه قابلیت هایی داشته باشه؟

شهسواریان شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 18:37

برخورداری شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 19:38

اسامی حق رای داران:
ترابی
ایزدی
زرگر
جهان
سلیمیان
نجاتی
یوسف دوست
رسولی
طلاکوب
حیدری
شکوری
قدکساز
چراغعلی
عطارپور
زین العابدینی
قربانی
اسدی
پشت مشهدی
بشیری
فلاح
توفیقی
...............
در مجموع 21 نفر
حد نصاب 6 نفر

جهان یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 00:30

الو؟
کسی جواب نمیده آیا؟
پرسیدم مسوول آرشیو باید چه قابلیت هایی داشته باشه؟
این سه عزیز بیشتر از انگیزشون گفتن و این خیلی خوبه , اما قابلیت های مسوول آرشیو چه چیزاییه؟

به خانم جهانی یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 00:51

به نظر من:

منظور از آرشیو، سه دسته اطلاعاته
1- فیلم ها و عکس های مربوط به هنر فیلم و هنر عکاسی داخل سیستم
2- فیلم ها و عکس های مربوط به هنر فیلم و هنر عکس به صورت دی وی دی و ...
3- فیلم ها و عکس های مربوط به تاریخچه ی کانون مثل فیلم مراسم ها، فیلم های تولیدی، عکس های پشت صحنه، متن ها، پوستر ها و ... داخل سیستم
4- فیلم ها و تصاویر عینی مربوط به تاریخچه ی کانون مثل فیلم های روی دی وی دی و یک نسخه از پوسترهای چاپ شده


مسئول آرشیو، مسئول جمع آوری و حفظ این متریاله
بنابراین باید:
1- دانلود ها رو مدیریت کنه
2- اطلاعات پخش و پلا در سیستم رو مدیریت کنه
3- از خرابی اطلاعات چه درون سیستم و چه عینی جلوگیری کنه
4- بسیار در کانون باشه و از ریز پروژه ها به ویژه زمان ها و تاریخچه شون مطلع باشه
5- مواد خام برای موارد بالا رو به دست بیاره
شکور

ممنون
جهان

Mr.Plus یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 10:35

where is my suffrage????
please reply me!!!!

شکور یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 12:54

فعلا ممتنع
شکور

اسدی یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 14:52

ممتنع

مسعود زرگر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 21:56

عجب مکافاتی شده،تو این رای گیری!!! دور دوم میکشه این جوری....
چه وضعیه مهدی؟
فعلا ممتنع تا بعد ...

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 00:39

چه وضعشه ممتنع یعنی چی
بببینید من برای انتخاب معاونت چند تا معیار داشتم:

-عضوهای نسبتا جدید کانون باشند(پرورش عضو های جدید یا به قول شکوری بی تجربه)

-ترجیحا خانم باشند(دقیق و منظم هستند)

- به اصطلاح از جان مایه بگذارند و کاری باشند( من با هرسه این افراد کار کردم وبه عینه اینو دیدم و می تونم شهادت بدم.قبول کنید کار آرشیو هم کار بیشتری داره و هم سنگین تره )

- چونکه در واقع نصف مسئولیت آرشیو ثبت فعالیت های کانون می باشد یعنی همیشه باید در حال آرشیو باشه یکم برای مسئول آرشیو ثبت دقیق شون سخته و به یه معاون نیاز داره که فقط اسم معاونت رو رو دوش نکشه و بتونه یاور مسئول آرشیو باشه که به نظرم هر سه این ویژگی یاور بودن رو دارند

انقلت های بعضی افراد به انتخاب این سه کاندید:
(ممنون از همشون که به فکر هستند تا قضییه اقای حق پناه دوباره تکرار نشه
وبهترین فرد انتخاب بشه)

-دید هنری ندارند( به نظر من داشتند دید هنری برای آرشیو خوبه ولی ضروری نیست و به نظرم منظم و دقیق بودن برای این مسئولیت بسیار ضروریه نه دید هنری)

- از کامپیوتر سر در بیارند(اوکی این یکی رو راست میگن ولی فکر کنم همه یه جورایی کار با کامپیوتر و کارایی هاش رو بلد هستند و اگه منظور تخصصی تر باشه فکر کنم این دیگه لازم نباشه چون مسئول کامپیوتر داریم ولازم نیست

- این کاندیدها بی تجربه( حداقل در کانون) هستند ( بازم اوکی درسته .ولی
باید با تجربه بشند یا نه .باید وارد بشند تا تجربه کسب کنند اگه مسئول می شدند من هم مخالف بودم ولی می خوان معاون بشند و برای ترم بعد که مسئول میشند تجربه کسب کنند)

-در منزل امکان دانلود داشته باشند( میدونم خانم حیدری این امکان رو دارند ولی
بازم لازم نمیدونم به هیچ وجه .تازه همون افرادی که میتونند دانلود کنند در منزلشون ( ایزدی.پشت مشهدی.....) با کمال میل انجام میدند)

سعید پشت مشهدی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 00:53

ممتنع

کیمیا برخورداری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 13:56

من و آقای مثبت هم حق رای داریم.

امیر حیدری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 22:12

خانم حیدری

جهان دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 22:55

خب کاش انقد این رای گیری با رای ممتنع مواجه نشه
به نظرم نهاد تصمیم گیری داره یه کم سخت میگیره.
ما باید به اعضای جدید هم اطمینان کنیم...
بالاخره باید از یه جایی شروع کنن دیگه...
اولین انتقاد هم به خود آقای قربانی وارده
شما که می بینید همه دارن رای ممتنع میدن حداقل بیاید بعنوان مسوول آرشیو به یه گزینه ای رای بدید تا بقیه هم به رای شما اطمینان کنن
من خانم حیدری و محمدنیا رو از خانم شهسواریان بیشتر میشناسم و این چند روز روشون فکر کردم و با توجه به توضیحات آقای شکوری و قربانی راجع به ویژگی های مسئول آرشیو به" خانم حیدری" رای میدم.
به نظرم خانم محمدنیا واسه معاونت حق رای مناسب هستن

رای من: مریم حیدری

یکی از عضو های نهاد تصمیم گیری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 23:25

به نظر بنده گزینه های خوبی هستند
خانم شهسواریان یه عضو خوب کانون هستند ولی خیلی کم توی کانون و فعالیت های کانون هستند ولی شایدم به خاطر قبول این مسئولیت حضورشون بیشتر بشه

خانم محمد نیا هم یک عضو خوب کانون هستند و البته توی فعالیت کانون زیاد شرکت می کنند و حضورشون هم نسبتا در کانون خوبه پس گزینه خوبی هستند ولی چون توی معاونت حق رای جزو کاندید ها هستند و احتمال می دهم رای بیارن پس بهتره یه عضو خوب دیگه وارد این مسئولیت بشه

خانم حیدری تمام ویژگی های که برای دو کاندید قبلی نوشتم رو دارا می باشد

پس رای من : خانم حیدری

محمد مهدی اهل خیر( قربانی)

رضا ی.د سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 04:37

منم فعلا به خانم حیدری رای میدم ورای ممننع خودمو پس میگیرم.

آفرین
جهان

پرنیان فلاح سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:07

من فقط خانم حیدری رو خوب میشناسم و به ایشون رای میدم.

Mr.Plus سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:16

my vote is "khanome heydari"

برخورداری سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 19:38

خانوم حیدری

عطار پور سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 21:43

خانم حیدری

اگه بدونید من چقدر خوشحال میشم وقتی کامنت میزارید :-) اصن یه وعضی
جهان

مسعود زرگر چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:23

خانم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد