کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جایزه یک عمر فعالیتِ کانونی به من / محمد گلخندان

جایزه یک عمر فعالیتِ کانونی به من  / محمد گلخندان 

بی کار بودم و داشتم نگاهی به آرشیو وبلاگ می انداختم . اسمِ خودم رو تو وبلاگ سِرچ کردم که ببینم چی میاره . یادم اومد که :
1.آخرین روزهایِ ترم دو بودم که به کانون اومدم 
2.همون اول ها با نظر مثبت عباس قرار شد که یه پست بگیرم , فکر کنم مسوول اساسنامه که به خانومِ محبوبی رسید
3.قرار شد یه ساعت هایی در باز کن کانون باشم و کلید داشته باشم , نشد 
4.خواستم فیلم "اسب تورین" رو اکران خصوصی کنم , نشد 
5.خواستم اکران چند تا مستند تو دانشگاه کنم , نشد و بقیه انجام دادن 
6.خواستیم با رسولی کارگاه مستند بزاریم , نشد
7.خواستم با رسولی مستندِ "اون شب که بارون اومد " رو اکران کنم , که خودِ رسولی به تنهایی انجام داد 
8.خواستم خودم فیلم مستند کوتاه بسازم نشد 
9.خواستم پشتِ صحنه فیلمِ عباس باشم , نشد 
10.خواستم عکاسِ فیلم سعید باشم , نشد 
11.خواستم دستیارِ فیلم محمد نژاد باشم , شانس اورد که نساخت وگرنه اون هم نمی شد 
12.خواستم کارگاهِ سینمایِ روسیه بزارم , اون هم نشد 
13.حتی و حتی زمانی هم که می خواستم فیلم برایِ کانون از رویِ فلشم بریزم , نمی شد 
14.نشریه به خاطر تنبلی های من و یه نفر دیگه خوابید !

ولی حالا تصمیم گرفتم یه طرح فیلم بنویسم

نظرات 13 + ارسال نظر
خاقانی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 19:27


یاد مسعود شصت چی افتادم که میگفت من کلا تو زندگیم هی نمیشه

محمد گلخندان چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:35

و خواستم یه مطلب در مورد فیلم ملکه تو وبلاگ بزارم که اون هم نشد

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:56

یادته محمد بهم ی روز زنگ زدی که می خاستی یه مستند در مورد زمین شناسی باهم کار کنیم؟

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:45

محمد همین الان داشتم با همکلاسیت که هم خوابگاهیم هست دربارت صحبت میکردیم .اونم میگفت خیلی حالیشه ولی کاری نمیکنه
دست به کار شو مرد

به رسولی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:45

بله

گلخندان

عطار چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:48

آفرین
جهان

شکور پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:38

خوب مریضی مگه که هی «میخوای»؟
خوب «نخواه»!
شکور

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 03:37

چه پست با حالیه از گلی من اگه ازین پست های باحال هی تو وبلاگ ببینم طرفدار وبلاگ میشم.:-)

امیر حیدری پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 08:58

ولی فعالیت هات به 13 تا رسید در سال گذشته. فک کنم سال پر باری داشتی.

به عباس پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:12

بابا آقای گلخندان!!!
این چه وعضشه آخه؟؟
اسمتون کو؟؟
دق دادین منو!
جهان

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:56

ضمنا کارگاه مستند با اعلام کسانی ک آمادگی و علاقه شرکت در اون رو دارن برگزار خواهد شد . . .
چون من با جناب کامران شیردل صحبت کردم و ایشون هم مشکلی نداشتن . . .

به جهان پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:39

هی میخام اسمم رو بنویسم , یادم میره
گلخندان


جهان

حق طلب پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 21:30

خیلی بامزه بود.
آفرین.
اما راجب فیلم ملکه که پست گذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد