کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه توجه آخرین مهلت اعلام اعتراض / اولین تصمیم گروه 5 نفره

اصلاح شده ساعت 23:50 ،هشتم بهمن

تا سه شنبه ساعت 12 شب سنجاق


با صحبتی که با آقای شکوری، حیدری، زرگر و خانم ترابی داشتم تصمیم بر این شد: 


1. آخرین فرصت اعتراضات تا سه شنبه ساعت 12 شب ،چهارشنبه 8 صبح


2. زمان بررسی اعتراضات رسیده 4 شنبه 


3. توضیع بلیط های جشنواره فجر شنبه صبح 


پ.ن: فعالیت ها در پست لیست کامل فعالین برای جشنواره اعلام شده است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Faranak Nejati دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:15

سلام ! :دى با اینکه احتمالا اگر بلیطى هم به من تعلق بگیره من نمیخوامش، خواستم اعتراضامو بگم! ببخشید متن فینگلیشه چون از گوشى کپى کردم!

1- man esmamo too elame faaline Doreye bazigari naneveshtam
2- ekrane hobbit kollesh ro boodam, vase joda kardane nesvan o ghablesh bilit o ye seri az in Kara
3- ba 2 rooz takhir vase Kelas kargardani postere modiriat ro zadam dakhele daneshkade o yeki do 2ta biroon
4- esmam too faaline namayeshgahe aks hast Amma too liste shoma nist !

اول اینکه بابا بیخیال شید. بیاید همراه اعضا تو انتخاب فیلم ها مشارکت کنید. بیاید تو جو فجر. حیفه. این کارا چیه دیگه
دوم اینکه اگه میخواید واقعا سوسول بازی درارید() قطعی کنید که تو تقسیم بلیط ها محاسبه نشید
با تشکر
شکور

امیر حیدری چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 03:26

من موارد لحاظ نشده رو فردا میارم با خودم دیگه. ممد هم مواردشو به منن گفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد