کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لیست کامل فعالین برای جشنواره

تا اطلاع ثانوی سنجاق است.

بالاخره تمام شد.

امروز با خانم ترابی آخرین فعالیت ها را هم در آوردیم و به صورت دو لیست مختلف به صورت اکسل در وبلاگ قرار می دهیم.


اکسل اول از فعالیت های بهمن سال گذشته تا اول تابستان و اکسل دوم فعالیت های تابستان تا هم اکنون می باشد.


می توانید فعالیت های خود را ببینید و اعتراضات خود را به یکی از اعضای گروه پنج نفره ارائه کنید. نوع بررسی اعتراضات و زمان آن متعاقبا اعلام می شود.


فایل اول

فایل دوم

نظرات 14 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:47 http://kafankhafan.blogfa.com

اگه میشه تا اطلاع ثانوی سنجاق بشه.

اوکی
قدکساز

شهسواریان یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 19:46

یک اعتراض دارم:
واسه «مستند» دو بار و واسه «علمی تخیلی» یه بار و واسه «نام من هیچکس» یکبار فعال بودم ولی محاسبه نشده
دیدم نوشتین اگه اعتراض دارین بگین، گفتم بگم

حق طلب دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 00:05

الان می تونیم اعتراض بدیم؟ گفتم من اسممو تو اعلام فعالین کتاب صوتی و مستند ننوشتم یا یکی درمیون نوشتم.
اکسل دوم پرا جلوی هر اسم دوتا عدده؟ و اسم من دوبار نوشته شده غیر خواهرم

حق طلب دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 00:05

یادم رفت بگم دم این گروه عادل گرم

یه چیز دیگه حضور در رویش پارسال چون هیچ کس نیومد یعنی کم اومدن و آقای شکوری ناراضی بودند فعالیت محسوب نمی شده؟البته اگه جای اعتراض داره.
حق طلب

----
چرا فعالیت محسوب نمیشه؟
اگه در رویش سال پیش بودید ولی اسمتون به عنوان فعال نوشته نشده بگید.
شکور

محسن قدکساز دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 01:04

اعلام فعالیت 2:
وبلاگ: 0؟؟؟ مسئول وبلاگ بودم من و فقط اسم خودمو چون اعلام نکردم فعال نبودم؟
کلاس کارگردانی: من حداقل 7-8 بار فعالیت کردم واسه این کلاس، ولی فقط یه بار اسمم جزو فعالین اومده که فکر کنم به خاطر این باشه که اسم خودمو جزو فعالین اعلام نکردم و اینکه وقتی که فقط خودم فعال بودم گزارش فعالیت رسمی اعلام نکردم.
جشنواره عکاسی: این کدوم جشنواره‌س؟ من برای پاییز بهشتی کلی دوندگی و فعالیت کردم! :|
اینجا بدون من: توی بلیت فروشی کمک کردم و 5 ساعت توی دو روز پشت میز نشستم.
کلاس عکاسی پشت مشهدی: یادم نیست چی کار کردم ولی فکر میکنم یه کاری کردم.
دهلیز: مسئول بلیت پاره کردن بودم. پیدا کردن آبمیوه‌ای که حتمن نارنجی باشه و بزرگ نباشه و کوچیک باشه و ... با من و خانم نجاتی بود که اینقدر گفتم باید یادتون باشه. من و یوسف دوست هم رفتیم ساندویچ خریدیم. توی بلیت فروشی هم بودم همه‌ی روزهاش که فکر نمیکنم نیازی به توضیح داشته باشه.

اعلام فعالیت 1:
سر اکران فیلم های مدرن فکر میکنم یه بار پشت سیستم نشستم و یک بار هم انتظامات بودم.
اکران دربند: هم بلیت فروشی میکردم 2 روز مجموعن 8 ساعت یا بیشتر هم انتظامات بودم موقع اکران.

در کل جشنواره پاییز بهشتی و یه سری کارهای مرتبط با مسئولیت هام بوده که فراموش شده.

در مورد اعلام فعالیت2 - مستند هم طراحی پوستر، تراکت، پیگیری یک مرسوله پستی، 2 بار بنر و استند زنی در شرایط سخت و یه کار دیگه که یادم نیست چی بود ولی یادمه که خانم حق طلب خیلی گیر میدادن هم بود
قدکساز

اقای مثبت دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 08:28

البته من که واسه خدا کار میکنم!
خسته نباشید
اگر هم خواستید میتونید منو بزنید!

محسن قدکساز دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 17:05

اعلام فعالیت:
عضوگیری: برای عضو گیری کلی ایمیل گرفته بودم از بچه ها
آمارگیری: من کاااار کردم

حق طلب دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 22:19

من در رویشی که دانشگاه امیرکبیر بود شرکت داشتم و اسمم نیست و مورد کتای صوتی و مستند هم گفتم که بیشتر فعالیت کردم .اسم خودمو ندادم اکثرا

شکور دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:58

مواردی که به نظرم در مورد فعالیت من اشتباه ثبت شده:

الف- سند اول:
1- جابجایی کانون: در مورد گرفتن لوکیشن حال کانون، در جلسات گفتگو با آقای میراحمدی من به شدت فعال بودم که محاسبه نشده / امیر حیدری باس تایید کنه

2- رویش 91: من مدیر اجرایی بودم. 4 روز از صبح کله تا غروب در محل نمایشگاه بودم و کار بسیار چندش آوری هم بود. هر سه ساعت حضور رو یه فعالیت هم حساب کنم خودم میشم 12 بار فعالیت. پیش تولیدش رو هم دو تا بگیرم میشه 14 فعالیت. خانمم هم 2 روز کامل بود که باس اضافه کنم که میشه 6 فعالیت

3- در مورد وبلاگ مگه ممکنه که من فعال محسوب نشده باشم؟؟؟!!!! قدکساز باس بگه

4- فجر 91: من مسئول توزیع بلیط ها بودم

5- در هفته ی انیمیشن، دو روز تو تالار بودم ولی یک بار اسمم اومده

6- در مورد کشتن مرغ مقلد، تمامی افراد حاضر در روزهای فیلمبرداری رو باید می نوشتم که ننوشتم. همچنین افرادی که تو دوروز قبل از فیلمبرداری حضور داشتن

7- حضور من در دربند خیلی مفصل تر از «یک فعالیت» ذکر شده است

----
ب- سند دوم:
1- کشتن مرغ: همون بحثی که تو سند اول گفتم

2- پروژه ی والکری: فعال بودم که نوشته نشده. خانم کنعانی باید بگن البت

3- نام من هیچکس من ویرایش گر فیلم بودم و مسئول ساخت تیزر و حضور در اکران رو داشتم که صرفا یه فعالیت برام درج شده

4- پروژه ی عاشورایی صرفا دو بار فعالیت خودم در صورتی که تمام شب داشتم تدوین می کردم، تمام جلسه حضور داشتم و همش روی سن بودم

5- علمی تخیلی: فقط یه فعالیت خورده در صورتی که پوستر طراحی کردم، ویرایش فیلم کردم، مدیر اجرایی بودم و تمام مدت هم در تالار بودم.
الان دیدم که یه موضوع دیگه به عنوان اکران علمی تخیلی هم وجودداره که 2 تا هم اونجا خوردم. سرجمع برام 3 تا خورده که کمه

6- برای پروژه ی دو راهی: 4 روز یا 3 روز کامل سر فیلمبرداری بودم! ولی فقط یه فعالیت برام خورده

7- کارگاه ویرایش فیلم، همراه خانم ترابی مدیر اجرایی بودیم. ولی فقط 2 تا فعالیت خوردم در صورتی که حداقل سه جلسه تدریس کردم


------------
موارد خارج از این لیست:
کارهای من زیرمجموعه ی مدیریت دبیر:
جلسات متعدد با برزگر
جلسه ی جهانگیری
مقدمه ی جلسه ی جهانگیری
بعد از جلسه ی جهانگیری

عطار سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:54

مواردی که باید اصلاح شود:

1- برای اکران علمی تخیلی بروشور رو نوشتم که ذکر نشده
2- تو فیلم دو راهی 4 روز فیلمبرداری رو کامل بوده ام و قبلش هم تو پیش تولید با کارگردان مدام در حال رای زنی بودم
3- اکران فیلم های کانون پوستر زدم
4- پروژه هایی که که خودم مدیر اجرایی بودم از قبلی نام من هیچکس، هاراگیری، کاگه موشا، درایور، خودم رو ننوشتم. اغلب هم تو پوستر زنی، هم تو در آوردن زمان های ویرایش، هماهنگی ها، روز اکران، مدیریت و در تمام جزئیات حضور داشتم.
5- فراموشی پوستر زدم
6- اکران فیلم های مدرن فقط یه فعالیت برام زدن ولی در اصل من سه فعالیت داشتم چون هم دوت از فیلم هاش رو زمان ویرایشش رو در آوردم هم پوستر زدم و هم روی سن رفتم
7- جشنواره ی رویش سال گذشته عکس های روی دیوار کانون رو رسوندم برای چاپ
8- کارگاه سینما و فلسفه پوستر زدم
9- هفته ی انیمیشن هم پوستر زدم و یه روز هم تو تالار وایسادم
10- پروژه ی عکس های روی کانون هم من و چراغعلی فعال بودیم که کار سنگینی بود و حداقل در حد دو تا اکران عمومی از ما انرژی گرفت
11- یک سال هست که حداقل هفته ای 4 ساعت درباز کن بودم
12- تو خیلی از پروژه های کانون پوستر چسبوندم ولی نمیدونم چرا اسمم نیست
13- برای اکران عمومی ترمیناتور2، تمام کارهای ابتدایی رو کردم ولی آخرش خانم برزگر فیلم رو تایید نکرد
14- یادم نیست که قبل از فجر قبلی بود یا بعدش که من مسئول کتابخونه بودم که بعدش استعفا دادم و خانم پیروزبخت مسئول شدن


عطار

شهسواریان سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 15:21

اعلام فعالین دیوانه از قفس پرید هم 2 بار اعلام شد که یکبارش محاسبه شده، فعالش بودم

جهان سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 15:54

من مدیر تولید فیلم کشتن مرغ مقلد بودم. (آقای شکوری گفتن اعلام کنم اعتراضمو)
من مسئول بلیط دهلیز هم بودم.دو امتیاز انصافا حقم نیست
و البته من تو ترم گذشته به آقای قدکساز خیلی کمک کردم تو کارای وبلاگ که ایشون اعلام نکردن.

جهان سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:17

والبته من و آقای رسولی بعنوان فعالین کارگاه فیلمبرداری هم در نظر بگیرید
با تشکر

محسن قدکساز سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:37

توی جا به جایی کانون توی یه جلسه با دکتر میراحمدی بودم و توی بازدیدهای اولیه از لوکیشن های پیشنهادی حضور داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد