کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چه کرده کانون یا بی خیال حاجی

ساعت 3:38 دقیقه شبه. کلی وقته دارم گزارش های فعالیت رو وارد اکسل می کنم. هدفم این بود که برای جلسه فردا آمادش کنم. ولی خیلی زیاده. 


من قرار بود گزارش های از اول تیر تا همین امروز رو در بیارم. فعلا تا 18 آذر رو روی کاغذ پیاده کردم. و حدود دو سومش رو توی اکسل پیاده کردم. تا الان که دو سومش رو وارد کردم. 


31 عنوان فعالیت و 65 اسم مختلف وارد اکسل کردم. 


تازه این رو بزارید کنار اینکه تعدادی از افراد اعلام فعالین نکردند. 


ما باید با این همه فعالیت و این همه عضو به خودمون افتخار کنیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 04:11

من واقعا به خودمون افتخار میکنم.
خودمون
کانون
اعضا

جهان شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 04:15

دوستان به ساعتی که پست منتشر شده دقت کنن لطفا

حق طلب شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 20:15

خسته نباشید

محمدمهدی رسولی یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 14:56

سعــــــــید تو میتونی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد