کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین اساس نامه من باب قانون جدید

با بچه ها شروع کردیم لیست افرادی رو که توی لیست اعلام فعالین هستند بیاریم تا توی جلسه شنبه دست پر باشیم. 


فعالین:

خانم ها: جهانی پور، ترابی، طلاکوب
آفایان: خودم و زرگر. 

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 16:56

"خودم"

ببینید و یاد بگیرید.

ایزدیم.

ترابی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:08

این "خودم" ها باید نهادینه بشه!

باید فی ذاته بشه اصن!!!
بعله
جهان

سعید ایزدی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:32 http://kafankhafan.blogfa.com

ای بابا این حرفا چیه؟ نهادینه یعنی چی؟

صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم آقای ایزدی...
حییییف.... غلط بود آنچه میپنداشتیم... حییییف واقعا!!!
جهان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 02:59

وای من فردا نمی تونم بیام جلسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد