کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ در دست احداث

به نام خدا

وبلاگ خوب میشه نگران نباشید کارگران مشغول کارند.


اضافه شده در 1 بهمن 92 ساعت 20:50

دوستان!

قالب وبلاگ در حال تغییره!

امروز با آقای فرج زاده مشغول انجام این تغییرات بودیم.

ممکنه طی این چند روز بارها قالب تغییر کنه و در ابتدا امکاناتی از وبلاگ کم بشه اما در نهایت این مسایل مرتفع شده و انشاالله با یک قالب بهتر و با امکانات مناسب تر مواجه خواهیم شد.


جهان

نظرات 3 + ارسال نظر
به مسئول عجیب وبلاگ! سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:42

الان این پست یعنی چی؟
من که نمی فهمم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه میخواید اطلاع رسانی کنید، اطلاعات کو؟! اگه میخواید حال و هوای وبلاگ رو عوض کنید، مفهوم با نمکش کو؟! اگه گزارش فعالیت آقای فرج اللهیه، چجوری باید این رو فهمید؟!؟
یه جمله ی خبری در مورد آینده؟! این یعنی چی؟ یعنی باید به عنوان یه جمله ی قصار دریافتش کنیم؟
من به عنوان یکی از اعضای کانون به «فکر وبلاگی» شما اعتراض دارم!
این بار دوم در همین یه هفته اس که دارم عرض میکنم که شما دارید یه پست های عجیبی می ذارید که در سیاست های وبلاگ تا حالا دیده نشده!
یا اگه بوده با اعتراض همراه بوده!
این کارها از مسئول وبلاگ بعیده خانم!
شأنیت وبلاگ رو حفظ کنیم دیگه!
بار سوم اعتراض به دبیر و بار چهارم اعتراض به نهاد تصمیم گیری خواهم کرد
شکور

اگرم هم برای اعلام مشکلی هست... خانم جهانی... کاملا مبهم و نامفهومه...
شکور
____________________
عرض شود که....
آقای فرج زاده قالب وبلاگ رو تغییر دادن صبح.
یه قالب آبی رنگ.که کلی هم امکانات وبلاگ رو از بین برده بود.ایشون مشغول کار کردن روی قالب بودن.داشتن هر لحظه یه چیزی اضافه میکردن و یه چیزی کم میکردن.با اعتراض یکی دو نفر مواجه شدم.این پست رو گذاشتم که اعلام کنم تغییرات وبلاگ به این شکل بد باقی نمی مونه.
ساعت ١۵:٣٠ دقیقه آقای فرج زاده به من گفتن : "قالب رو دوباره به حالت قبل برگردوندم , کدها رو کپی کردم و تا چند روز دیگه قالب اصلی بسته میشه"" بعد از اون ساعت تا همین الان که دارم پاسخ میدم فرصت به توجیه و اصلاحیه این پست نشد
این پست تا یه ساعتی کاملا دلیل موجه داشت.
اما بعد از یه ساعتی به بعد مبهم شده چون من هم دیر فهمیدم که قالب به حالت اصلی برگشته و این پست دلیل منطقی و موجهی دیگه نداره.
نه گزارش فعالیته نه پست با نمک, صرفا پستی بود بر حسب شرایط که بعد از تغییر شرایط فرصت به تغییرش نشد که من الان زیرش اصلاحیه میزنم.
جهان

شکور سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:27

عرض کردم دیگه! پست نامفهوم بود.
قبلا بهتون گفته بودم که این وبلاگ در آینده بهش قراره نگاه بشه
فکر میکنید بدون جزئیات و اطلاعات بنویسید، چه فکری میشه درموردش؟
این سبک نگارش, وبلاگ رو طوری نشون میده مثل اینکه هر کس میاد یه پست الکی میذاره و وبلاگ رو پر میکنه و امثال مشهدی به خودشون جرئت بیشتری خواهند داد که دم از وبلاگ بازی بزنن
پست ها، حداقل پست های مدیر وبلاگ باید با جزئیات باشه.. وقتی میام می بینم خبری در وبلاگ نیست، باید چه فکری درمورد وبلاگ بکنم؟!
با جزئیات خانم...
شکور

چشم
جهان

اسدی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 23:03

خدا قوت
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد