کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کاپیتان فیلیپس

به پیشنهاد زرگر دیدم...

http://matchbin-assets.s3.amazonaws.com/public/sites/31/assets/G3V8_Captain_Phillips_Poster.jpg

 

  بازی خوب تام هنکس

بازی خیلی خیلی خوب یه نابازیگر سیاه پوست

تدوین مناسب

هیجان نسبتاً خوب

داستانی که کاملا منتظر بودم ساخته بشد چون خیلی رو زبون ها بود

یه فیلم که میشه با خونواده نشست و دید و راضی بود

و البته نمایش خیلی گنده و با ابهت از یه ارتش که نمیدونم تا چه حد منطبق بر واقعیته...


ولی بر خلاف اینهمه نامزدی اسکار اصلا حس شاهکار بودن بهم نداد

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود زرگر سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:58

مخصوصا بازی تام هنکس تو سکانس اخر فیلم ،اصن ادم می مونه چی برا این بشر بگه!!!

آقای تام هنکس

محمد گلخندان سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 10:14

مگه هر فیلمی کاندید اسکار میشه شاهکاره ؟

به گلی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:59

کاملا حرفت درسته و من فقط از الفاظی استفاده کردم که کج تابی داشت
این جمله بهتره:
با اینکه تو اسکار هم کلی نامزد شده ولی مثل خیلی از نامزدهای دیگه ی اسکار و حتی برنده های اسکار، شبیه یه شاهکار نیست
(درضمن من به شاهکار بودن عده ای از فیلم های برنده ی اسکار مثل نجات سرباز رایان و... معتقدم)
شکور

توفیقی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 00:45

میشه ازتون بگیریم؟!

رضا ی.د چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 00:57

در کانون موجوده...

پرنیان فلاح چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:19

منم خیلی زیاد درباره اش شنیدم به خصوص که من عاشق تام هنکس هستم چون فوق العاده است واقعا.اون پسر سیاه پوسته تو نقش مکمل مرد هم کلی نامزد شده و اینطور که تو مراسم گلدن گلوب میگفت اگه اشتباه نکنم مثل این که قبلا راننده کامیون بوده.
بیا،راننده کامیون هم نشدیم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد