کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دسته بندی پست ها / خطاب به آقای شکوری و خانم شهسواریان

تا آخر امشب سنجاق است

به نام خدا

آقای شکوری و خانم شهسواریان پست هاشون فاقد دسته بندیه!

لطفا تا 24 ساعت آینده خودتون اقدام کنید.

قطعا اگر این کار رو نکنید بنده موظف به انجام هستم ولی مطمینا انجام این کار از طرف خودتون هم نشون دهنده توجهتون به وبلاگه و هم بنده رو خیلی خوشحال می کنه.

ممنون

جهان مسئول

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 21:38

خوب حداقل بگید کدوم پست!
اگه پست مربوط به سینمای موج نوی ایرانه، اینترنت من نمیکشه... خودتون زحمت بکشید دسته بندیش کنید تو آموزش ممنان میشم.

در ضمن الان که مخاطب دو نفرن پستتون خیلی بی راه نیست ولی اگه مخاطبتون همینطور همیشه دو نفر باشه یا کمتر، و پست هاتون چندان مخاطب عام نداشته باشه، و حالت سرگشاده هم (در مواردی که مخاطب خیلی محدوده) نداشته باشه، من اصرار داردم که تذکرات موردی و محدود به یه نفر (و با اغماض به دو نفر) با پیامک داده بشه و محیط وبلاگ مملو از تذکرات نشه. مگر اینکه حالت سرگشاده داشته باشه که در حال حاضر شما پست هایی در مورد اهمیت دسته بندی و این حرفا گذاشته اید و ظرف یکی دو روز یک «تذکر دیگه با حالت سرگشاده به دو مخاطب» از نگاه من زیاده رویه.
البت الان مشکلی ندارم ولی اگه تذکرات موردی در وبلاگ زیاد بشه، خیلی مشکل خواهم داشت.
ممنان
شکور

منظورم همین پست آخرتونه که میگید اینترنتتون نمیکشه خودم میزارم.
این پست ها به قول شما حالت سرگشاده داره و مطمینا همیشگی نیست صرفا چند بار دیگه ممکنه شاهدش باشید که اون هم واسه جلب توجه همگانه وگرنه خودم هم نمیخوام مدت طولانی از این پست هاا بزارم.حواسم هست.یه کم دیگه تحمل کنید ادامه پیدا نمیکنه :-)
جهان

نیلوفر شهسواریان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 21:45

من نمیدونستم پریسا
باشه درستش می کنم. ممنون از توجهت :))

آفرین
جهان

طلاکوب سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:55

اصن آدم از ترس برچسب و خانم جهانی پور جرات نمیکنه پست بذاره!


جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد